استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندارایلام در مراسم غبارروبی از مزار شهدای گمنام ایلام به‌مناسبت آغاز هفته دولت:

استاندارایلام در مراسم  غبارروبی از مزار شهدای گمنام ایلام به‌مناسبت آغاز هفته دولت:

⚡️استاندارایلام در مراسم  غبارروبی از مزار شهدای گمنام ایلام به‌مناسبت آغاز هفته دولت:

۱۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر۴۳۸ میلیارد تومان و اشتعالزایی ۱۶۷۰ نفر هفته دولت در ایلام به بهره برداری می رسند/عبور از پیک پنجم کرونا نیازمند بسیج عمومی دستگاهها و همراهی مردم در رعایت پروتکل هاست

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری به همراه معاونین و جمعی از مدیران همزمان با آغاز هفته دولت، با حضور در مزار شهدای گمنام ایلام با نثار شاخه گل و  قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروز کشور ما مرهون خون شهدا و جانفشانی های انهاست.
وی با بیان اینکه دوران ریاست جمهوری رجایی کوتاه بود، اما تاثیرگذاری ان در جمهوری اسلامی ماندگار و الگویی برای دولتهای بعدی شد، ابراز داشت: مکتبی بودن و ساده زیستی  دو راز ماندگاری دولت شهید رجایی بود و امروز نیز انچه ماندگار می ماند تلاشی است که برای مردم و رضایت خلق باشد.
🔸استاندار ایلام با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با شهدا و ارمانهای شهداست، گفت: مهم ترین اقدامی که در این هفته باید انجام گیرد ارایه گزارش عملکردی خدمات نظام و دولت به مردم است، که ضمن ایجاد وحدت و فضای همدلی در جامعه، باعث ایجاد رضایتمندی و اگاهی مردم از امور می شود که صرورت دارد مدیران اقدامات انجام شده در تمامی حوزه ها را  اطلاع رسانی نمایند.
🔸محمد نوذری با بیان اینکه علی رغم تحریم های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی نابرابر، فشارهای بین المللی، وقوع سیل، زلزله وکرونا، عملکرد دولت را ارزنده توصیف کرد و گفت: ۱۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر۴۳۸ میلیارد تومان و اشتعالزایی ۱۶۷۰ نفر هفته دولت در ایلام به بهره برداری می رسند که از مجموع این پروژه ها ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه نیز به بهره برداری خواهند رسید.
🔸وی گفت: در راستای اجرای محدودیتها و رعایت پروتکل ها، از برنامه های هفته دولت بصورت متمرکز و تجمیع شده در یک لیست رونمایی می شود و در شهرستانها نیز با حضور معاونین این مراسم اجرایی می شود.
🔸استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در مدیریت کرونا نیازمند یک عزم همگانی و بسیج عمومی هستیم، از همه دستگاههای اجرایی خواست تا با بسیج امکانات و تجهیزات در اختیار به دانشگاه علوم پزشکی کمک نمایند.
🔸وی با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها در استان گفت: برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره بیماری، ضمن بهره گیری از امکانات دستگاهها، مردم باید با رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعملها و فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک به بهبود شرایط موجود کمک کنند.

🗓 | سه شنبه  ۲ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است