استانداری ایلام

‍ معاون اقتصادی استاندار :

۶ واحد تولیدی ایلام مانع زدایی شد

۶ واحد تولیدی ایلام مانع زدایی شد

‍ معاون اقتصادی استاندار :
 ۶ واحد تولیدی ایلام مانع زدایی شد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از مانع زدایی ۶ واحد صنعتی و تولیدی این استان خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام جهانگیر رستمزاد روز سه شنبه در نشست شورای تسهیل موانع تولید استان به خبرنگار ایرنا گفت: طرح پروار بندی ۲۰ راسی، طرح قطعات بتنی و طرح کوشاب غرب و سه طرح دیگر با حمایت بانک های عامل و اهتمام مسوولان نیز مشکلات تولید آنان حل و فصل شد.
وی افزود: همه مدیران بانک ها و مسوولان حوزه اقتصادی استان از هیچ تلاشی برای احیای واحدهای تولیدی دریغ نکردند که این مهم شایسته تقدیر و قدردانی است.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: در مقابل سرمایه گذاران نیز باید به تعهدات خود در زمان تعیین شده برای بهره برداری از واحدهای تولیدی و ایجاد کردن شغل اهتمام داشته باشند.
وی تصریح کرد: مدیران حوزه اقتصادی برای طرح های که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند تلاش کنند که این قبیل طرح ها بمنظور ایجاد رونق تولید در اسرع وقت به بهره برداری برسند.
رستمزاد ادامه داد : همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط و بانک های عامل استان در راستای تسهیل امورات مربوطه تولیدی و تزریق به موقع سرمایه در گردش از ضرورت هایی است که باید در این شرایط سخت مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: تامین به موقع تسهیلات و بررسی دقیق کارشناسان بانکی به میزان اعتبار مورد نیاز واحدها از دیگر اولویت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بدلیل کمبود فضا و دادن مجوز به طرح های بزرگ دیگر که توجیح اقتصادی و اشتغالزایی بیشتری دارند مصوب شده که مجوز طرح تولید قطعات بتونی در شهرک های صنعتی ممنوع شود.
رستمزاد تاکید کرد: همچنین بدلیل فراهم بودن زیرساخت در شهرک صنعتی نیاز است که به طرح هایی که بیشترین اشتغالزایی و تولید را داشته باشند مجوز داده شود


🗓 | دوشنبه ۱ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است