استانداری ایلام

معاوان اقتصادی

قطعه فروشی مرغ ممنوع، با متخلفان برخورد می شود/ نظارت بر بازار مرغ تشدید می شود

قطعه فروشی مرغ ممنوع، با متخلفان برخورد می شود/ نظارت بر بازار مرغ تشدید می شود

معاون اقتصادی استاندار:
 قطعه فروشی مرغ ممنوع، با متخلفان برخورد می شود/ نظارت بر بازار مرغ تشدید می شود
 
معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر تشدید نظارتها بر عرصه و قیمت مرغ، گفت: قطعه فروشی مرغ ممنوع، با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: نظارت بر بازار مرغ و سایر کالاهای اساسی همچنان باید توسط ناظران ادامه داشته باشد و افرادیکه قیمت مصوب ساماندهی مرغ را رعایت نکنند، تحویل مراجع قضایی می شوند.
وی افزود: مسوولان ذیربط و نظارتی پس از اخطار اولیه به متخلفان در نوبت دوم بازدید و در صورت مشاهده تخلف از قانون مصوب شده با جدیت برخورد کنند.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: رصد انتقال مرغ از کشتارگاه تا توزیع و عرضه علاوه بر ثبت در سامانه مربوطه باید توسط ناظران در دستور کار قرار گیرد.
رستمزاد اضافه کرد: با وجود تمامی تلاش انجام شده اما نارضایتی از نوسان قیمت برخی کالاهای اساسی در بازار محسوس بوده که این نیازمند اهتمام بیشتر دستگاه های نظارتی است.
وی ادامه داد: با اهتمام و کار جهادی شبانه روزی دستگاه نظارتی استان امیدواریم شاهد افزایش قیمت هیچ اقلام اساسی خارج از مصوبه نباشیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورا کارکنان صمت استان برای نظارت بر قیمت مرغ و نظارت بر فعالیت های گروه های شغلی بصورت هم جانبه تلاش کردند.
رضا محمدرحیمی افزود: تنها نظارت بر قیمت کالاهای اساسی کافی نیست، بلکه باید بین عرضه و تقاضا هم تعادل وجود داشته باشد.
وی بر تامین و توزیع بموقع کالاهای پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع و دسترسی مردم به این کالاها با قیمت مصوب تاکید کرد: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی نیز در دستور کار است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز گفت: با تلاش نیروهای گشت مشترک سازمان صمت قیمت مرغ ثبییت و نظارت ها بر قیمت مرغ و سایر کالاها اساسی نیز تشدید می شود.
عزت االله عبدخانی افزود: ۱۰۹ تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد ریال تا پایان مردادماه در این استان به ثبت رسیده است

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است