استانداری ایلام

استاندار ایلام

ناجا همواره در برهه های حساس یار و یاور دولتمردان بوده است/نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات کارنامه درخشانی دارد

ناجا همواره در برهه های حساس یار و یاور دولتمردان بوده است/نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات کارنامه درخشانی دارد

استاندار ایلام:
ناجا همواره در برهه های حساس یار و یاور دولتمردان بوده است/نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات کارنامه درخشانی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری روز سه شنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ در دیدار با فرمانده انتظامی استان ، معاونان و جمعی از پرسنل این مجموعه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: نیروی انتظامی به فراخور موضوعات در مواقع نیاز همواره در صف مقدم بوده که این نشانگر ماهیت، جایگاه خطیر و مسولیت پذیری آنان است.

وی افزود: نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات، کنترل جرایم و آسیب های اجتماعی، مقابله، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در جامعه و سایر اتفاقات حوزه اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر، مخلصانه و شبانه روزی پلیس استان در برقراری نظم و امنیت و کنترل آسیب های اجتماعی اظهار داشت: نقش محوری نیروی انتظامی در حفظ امنیت اجتماعی بی بدیل و بسیار حایز اهمیت است.

دکتر نوذری، مقوله‌ امنیت را زیربنای توسعه ، پیشرفت و شکوفایی کشور و استان ذکر کرد و یادآور شد: داشتن امنیت از اساسی ترین نیازهای هر جامعه محسوب و به هر اندازه نظم و امنیت در جامعه برقرار شود، زمینه رشد، توسعه و شکوفایی اقتصاد بهتر فراهم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به برگزاری انتخابات و ضرورت امنیت در این عرصه بسیار مهم و خطیر، افزود: نیروی انتظامی همواره در تامین امنیت و نظام در برگزاری انتخابات کارنامه درخشانی از خود ارایه کرده و همگان شاهد بودند که با وجود تمامی توطئه های دشمنان، با حضور فعال و جهادی پلیس مردم در فضایی سالم و توأم با امنیت و آرامش در انتخابات شرکت کردند.

وی نیروی انتظامی را نماد نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: هر جا که نظم و آرامش باشد، بطور قطع پلیس در آنجا نقش آفرینی کرده و حضوری اثربخش داشته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز مأموریت های نیروی انتظامی در  جامعه و زندگی مردم بسیار اثرگذار است، اظهار کرد: تولید امنیت یک امر مشارکتی است و همه آحاد و اقشار مختلف جامعه در تولید آن سهیم هستند.

دکتر نوذری با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم با پلیس در تولید و حفظ نظم و امنیت اجتماعی، اضافه کرد: مشارکت مردم با نیروی انتظامی ضرورتی اجتناب ناپذیر در توسعه امنیت اجتماعی است.

وی در پایان با اشاره به هفته دولت این ایام را فرصتی برای ارایه دستاوردها و خدمات نظام و دولت عنوان کرد و تصریح کرد: اگر چه فشار اقتصادی، تحریم ها و جنگ تمام عیار جبهه استکبار ، شرایط سختی را برای دولت ایجاد کرده، اما خدمات مطلوبی از اوایل انقلاب تاکنون ارایه شده و همواره تلاش دولت در راستای رضایتمندی مردم بوده است.

🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است