استانداری ایلام

استاندار ایلام در پیامی روز داروسازی را تبریک گفت

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز دارو سازی

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز دارو سازی

‍ ✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت روز دارو سازی

🔹استاندار ایلام در پیامی روز داروسازی را تبریک گفت

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پيام دکتر محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
يا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفآءٌ
در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران پنجم شهریور ماه، زاد روز حکیم برجسته، فیلسوف شهیر و شیمی دان نامدار ایرانی محمد زکریای رازی به عنوان «روز داروسازی» نامگذاری شده است.

به یقین این روز فرصت مناسبی برای ارج نهادن به مسئولیت خطیر و مهم جامعه داروسازان نظام سلامت کشور در زمینه ارتقای سطح سلامتی و بهبود کیفیت زندگی مردم است.

آنانی که با عشق به انسانیت، ایثار و شرافت در این روزهای سخت و با به خطر انداختن جان خود برای نجات زندگی هموطنان به نحو شایسته و مسئولانه‌ای ایفای نقش کرده‌اند و با تلاش شبانه روزی سهم مهم و بسزایی در تامین سلامت جامعه ایفا نموده‌اند.

بدون شک یکی از شاخه های بسیار مهم و حیاتی علم پزشکی دارو شناسی و دارو سازی است که نقش تعیین کننده ای در تکمیل زنجیره درمان و سلامت مردم دارد.

پرواضح است که در شرایط کنونی کشور که با ظالمانه ترین تحریم های طول تاریخ مواجه بوده و از طرفی درگیر یک بیماری مهلک و منحوس بنام کرونا است، داروسازان عزیز با عزم مثال زدنی در جهت خودکفایی تولیدات دارویی و عدم نیاز به داروهای خارجی باعث اقتدار کشور و نیز دلگرمی مردم و مسئولان به خدمات حوزه سلامت شده اند.

اینجانب ضمن ادای احترام به داروسازان شهید عرصه سلامت و تقدیر از زحمات شبانه روزی این قشر فداکار، این روز عزیز و ارزشمند را به داروسازان محترم و شریف استان ایلام تبریک گفته و برای یکایک این عزیزان توفیق و سلامت روزافزون مسئلت می نمایم.

محمد نوذری
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است