استانداری ایلام

استاندار ایلام در آئین رونمایی از ۱۳ پروژه شهرستان ایلام و افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان امام ره:

تا پایان هفته دولت ۱۴۹ پروژه افتتاح وکلنگ زنی می شود/رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایلام زیر ۴۰ درصد است

تا پایان هفته دولت ۱۴۹ پروژه افتتاح وکلنگ زنی می شود/رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایلام زیر ۴۰ درصد است

⚡️استاندار ایلام در آئین رونمایی از ۱۳ پروژه شهرستان ایلام و افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان امام ره:

تا پایان هفته دولت ۱۴۹ پروژه افتتاح وکلنگ زنی می شود/رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایلام زیر ۴۰ درصد است

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در آئین رونمایی از ۱۳ پروژه شهرستان ایلام و افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان امام ره با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطرات شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدمات دولت و تلاش مدیران تا اخرین لحظه خدمت ادامه دارد، ارایه عملکردها در سال پایانی دولت نشان می دهد که مدیران خادمان مردم و حافظان نظام جمهوری اسلامی که تا آخرین لحظه خدمت با همان رویکرد هشت سال پیش تلاش کنند تا بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده افق و چشم انداز نظام جمهوری اسلامی برای توسعه مناطق را ترسیم نمایند.
استاندار ایلام با بیان اینکه امسال همزمان با هفته دولت؛ ۱۴۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و غیره در استان ایلام با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶۵٠ نفر در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود، ابراز داشت: از این تعداد تاکنون ۷۴ پروژه در شهرستان های ایلام، چوار، ملکشاهی، هلیلان و چرداول افتتاح و کلنگ زنی شده است و  طی روزهای آینده، مابقی پروژه ها نیز در سایر شهرستانها افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

⭕️رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا در ایلام زیر ۴۰ درصد است

محمد نوذری با تشکر از کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، و بیان اینکه به موازات اجرای محدودیتها و پروتکلها همه پای کار بودیم، گفت: مهمترین ابزار مهار کرونا رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است.
وی  با بیان اینکه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمتر از ۴۰ درصد رسیده، گفت: ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال معادل ۱۹۰ هزار نفر واکسینه شده اند.
استاندار ایلام ادامه داد: بیش از ۱۸ ماه است که استان همانند دیگر نقاط درگیر مقابله با ویروس کرونا است و در این مدت کادر درمان فشار زیادی را متحمل شده اند که با تسریع در تزریق واکسن و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شدت همه گیری این ویروس کاسته خواهد شد.

⭕️۱۳ پروژه شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

فرماندار ایلام نیز در حاشیه این آیین گفت: به طور همزمان و به صورت متمرکز۱۳ پروژه عمرانی، خدماتی و غیره در شهرستان ایلام با اعتبار۸۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ملی، عمرانی، بازآفرینی شهری و .. با اشتغالزایی ۱۹۸ نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.
گراوند بیان کرد: این پروژه ها شامل تأمین برق منطقه گردشگری ارغوان، مرکز جامع آسیب دیدگان شهر ایلام، هنرستان استثنایی ایلام،توسعه هنرستان مصلی نژاد، تعمیر و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام، اجرای طرح هادی روستاهای قجر و چنارباشی، بهسازی و کف سازی خیابان سعدی شمالی، بازسازی بلوار امام خمینی(ره)، احداث پارک زاگرس، روکش آسفالت راه روستایی شهرک قدس-چالسرا، روکش آسفالت راههای شهرستان، مجتمع نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام، مجموعه ورزشی جنگلبان و کلنگ زنی سالن ورزشی بعثت است.

⭕️بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی تا ماه اینده به بهره برداری می رسد/بهسازی و توسعه اورژانس و پاویون بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در حاشیه این مراسم گفت: با افتتاح این مرکز اورژانس ۷۱ تختخوابی، نیاز درمانی استان ایلام تا حدود زیادی مرتفع می شود و در ماه آینده نیز بیمارستان ۳۷۶ تخت خوابی شهر ایلام به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: این پروژه خدماتی و درمانی به مساحت۲۹۶۰ متر مربع شامل ۱۹۹۰ متر مربع اورژانس و ۹۷۰ متر مربع پاویون و موتورخانه و کلاس است.
دکتر محمد کریمان افزود: متراژ محوطه ۱۲۲۰ متر مربع و به ۷۱ تخت بیمارستانی تجهیز است.
وی یاداور شد: برای توسعه و بهسازی این پروژه مهم در مجموع ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.

🔹لازم به ذکر است که بخاطر شرایط کرونا در این هفته در همه شهرستانها یک پروژه شاخص افتتاح یا کلنگ زنی، جلسه ستاد کرونا تشکیل و از همه پروژه های شهرستان بصورت تجمیع شده با حضور معاونین استاندار رونمایی می شود.

🗓 | جمعه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است