استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور

استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی استان شد

استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی استان شد

⭕️ دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور

♦️استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی استان شد

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ در دیدار با دکتر احمد وحیدی وزیر کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کرد.

استاندار ایلام در ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف ارائه داد و خواستار کمک و مساعدت دولت برای تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی در آستانه اربعین شد و گفت: موج پنجم کرونا در استان ایلام شدید تر از دیگر موج ها احساس شد اما با اجرای تمهیدات لازم امروز رعایت پروتکل بهداشتی به بالای ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در آستانه اربعین لازم است زیرساخت های حوزه های مختلف استان بخصوص حوزه بهداشت و درمان با توجه به شیوع بیماری کرونا بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

دکتر نوذری در ادامه گفت: البته طرح ها و پروژه های زیادی بعنوان زیرساخت اربعین در استان ایلام تعریف شده است که قسمتی زیادی از آنها پایان یافته، تعدادی نیمه تمام  است و تعدادی هم شروع شده است که نیازمند مساعدت دولت محترم است.

وی در ادامه گزارشی از روند انتخابات در استان ارائه داد و گفت: استان ایلام همواره در ادوار مختلف در انتخابات مشارکت بالایی داشته است و امسال نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها با مشارکت ۶۳ درصدی رتبه سوم بیشترین مشارکت در کشور را بدست آورد.

حوزه مرزی، تقسیمات کشوری، طرح های عمرانی و ... از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه این نشست دکتر وحیدی وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام برای پیگیری مسائل و مشکلات استان قول مساعد داد.

🗓 | دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است