استانداری ایلام

‍ معاون عمرانی استاندار

۲۴ موکب برای اربعین ۱۴۰۰ در منطقه مرزی مهران آماده پذیرایی از زائرین هستند

۲۴ موکب برای اربعین ۱۴۰۰ در منطقه مرزی مهران  آماده پذیرایی از زائرین  هستند

🔴۲۴ موکب برای اربعین ۱۴۰۰ در منطقه مرزی مهران  آماده پذیرایی از زائرین  هستند

رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران گفت:۵۰۰ نفر نیروی مردمی در قالب ۲۴ موکب از سراسر کشور ازجمله : اصفهان ، تهران ، قم ، اراک ، شمیرانات ، کاشان ایلام ، سپاه و بسیج  استان ایلام ، اوقاف و اموخیریه ، رادهداریزو حمل و‌نقل جاده ای ، آستان قدس و .... ، آماده خدمت به زائران اربعین هستند.

 دکتر کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس قرارگاه اربعین مرز مهران  در جلسه‌ای که با حضور فرماندار شهر مهران و مدیران مواکب مردمی استان های مختلف کشور  برگزار شد اظهار داشت: امسال برای مراسم پیاده‌روی اربعین امراسم خاصی نداشتیم و تردد بصورت زمینی ممنوع بود ولی مردم این موصوع را رعایت نکرده اند و همچنان در مرز مهران و مبادی ورودی ایلام و‌مهران معطل مانده اند.
 
وی گفت برای بازگشت زائرین از عتبات عالیات تعداد ۲۴ موکب دایر شده است که با برگزاری این نوع جلسات  در رابطه با پدیزای از زائرین که قریب به  ۲۲۰ هزار نفر تخمین  داده شده با  هم‌اندیشی و تعامل در این راستا خدمات خوبی ارائه گردد.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ نیروی مؤمن و انقلابی با توان شخصی و مردمی در قالب این موکب‌ها فعالیت دارند تا عملیات مشترکی را رقم بزنند که امروز به یکی از اثربخش‌ترین حرکت‌های فرهنگی تبدیل شده است.

🗓 | یکشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است