استانداری ایلام

استاندار ایلام

تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شده است/اربعین باعث استحکام‌بخشی روابط بین ایران و عراق شده است/مرزهای استان ایلام برگ برنده کشور در دور زدن تحریم های ظالمانه است

تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شده است/اربعین باعث استحکام‌بخشی روابط بین ایران و عراق شده است/مرزهای استان ایلام برگ برنده کشور در دور زدن تحریم های ظالمانه است

رایزنی های خادم الحسین برای آبروی باب الحسین
🔸علی رغم محدودیت های کرونایی با پیگیری و درایت استاندار تجمع زوار در مرز مهران مدیریت شد
⚡️نماینده ولی فقیه در استان:
اربعین حلقه وصل دو ملت ایران و عراق
⚡️استاندار ایلام:
تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شده است/اربعین باعث استحکام‌بخشی روابط بین ایران و عراق شده است/مرزهای استان ایلام برگ برنده کشور در دور زدن تحریم های ظالمانه است
⚡️استاندار واسط عراق:
همکاری و تعامل خوبی در سایه راهپیمایی اربعین بین مسوولان عراقی و ایرانی برقرار شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در نشست هماهنگی مدیریت تردد زوارو در دیدار با استاندار واسط که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز حضور داشت، اظهار داشت: تمهیدات و شرایط لازم برای بازگشت زائران از مرز بین المللی مهران از جمله جانمایی موکب ها، پیش بینی پذیرایی از زوار، تامین اتوبوس برای انتقال زائران و.. فراهم شده است.
وی با بیان اينکه اربعین باعث استحکام‌بخشی روابط بین ایران و عراق شده است، گفت: ملت و مسوولان جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق برای پذیرایی از زائران اربعین در شرایط کرونایی قدردانی می کنند.
استاندار ایلام با بیان اینکه راهپیمایی امسال اربعین به دلیل وضعیت کرونایی شرایط پیچیده ای داشت و تنها مجوز ۶۰ هزار نفر بصورت هوایی صادر شد که با رایزنی با طرف های عراقی تعدادی نیز بصورت زمینی از کشور خارج شده اند، ابراز داشت: با مدیریت هدفمند، پیگیری دستگاه‌ها و اجرای شیوه نامه های بهداشتی باید برای ورود بیش از ۱۰۰ هزار نفر زائر از طریق مرز مهران برنامه ریزی کرد.
 وی گفت: امیدواریم تعامل بین مسوولان دو کشور در مسیر بازگشت نیز تداوم داشته باشد تا بدون مشکل شاهد بازگشت زائران باشیم.
وی با اشاره به اینکه مرزهای استان ایلام برگ برنده کشور در دور زدن تحریم های ظالمانه است، ابراز امیدواری کرد با توسعه روابط دو کشور شاهد شکوفایی مرزهای دو کشور باشیم.

⭕️اربعین حلقه وصل دو ملت ایران و عراق

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار عشق و علاقه به خاندان عصمت و طهارت را حلقه وصل ملت ایران و عراق توصیف کرد و گفت: راهپیمایی اربعین پیوند برادری و مودت ملت های ایران و عراق را دوچندان کرده است.
حجت الاسلام اله نور کریمی تبار با دعوت از استاندار واسط ابراز امیدواری کرد تعاملات دو کشور در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بیشتر توسعه یابد.

⭕️همکاری و تعامل خوبی در سایه راهپیمایی اربعین بین مسوولان عراقی و ایرانی برقرار شده است

استاندار واسط عراق نیز در این دیدار با بیان اینکه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا عدم پذیرش زائران شرایط سختی را برای دو ملت که اشتراکات فراوانی با هم دارند فراهم آورده بود، گفت: علی رغم فشارها از سوی مسئولان بهداشتی، اما نخست وزیر عراق تمامی تلاش خود را بکار گرفت تا پذیرای بخشی از زوار ایران و سایر کشورها باشیم.
محمد جمیل المیاحی با بیان اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی در سایه راهپیمایی اربعین بین مسوولان عراقی و ایرانی برقرار شده و این روابط همواره تحکیم می يابد، ابراز داشت: بعد از سقوط رژیم بعث، روابط دو کشور دوستانه و برادرانه بوده و همواره ملت و مسوولان عراق افتخار دارند سالانه میزبان میلیون ها زائر اباعبدالله الحسین(ع) از کشورهای مختلف بویژه ایران باشند و برای این میزبانی خداوند متعال را شکرگزار هستند.
استاندار واسط عراق اضافه کرد: امنیت اولویت نخست مسوولان جمهوری عراقی در خصوص راهپیمایی اربعین است و امیدواریم با همکاری برادران ایرانی، مشکلی در مسیر رفت و بازگشت زوار شاهد نباشیم.
🗓 | سه شنبه ۶ مهر ماه ۱۴۰۰
🟣 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است