استانداری ایلام

تکریم و معارفه مدیران کمیته امداداستان در دیدار استاندار و قائم مقام کمیته امداد کشور:

هیچ فعالیتی در نظام جمهوری اسلامی ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست/ اقدامات خوبی در سالیان گذشته در حوزه محرومیت زدایی انجام شده است

هیچ فعالیتی در نظام جمهوری اسلامی ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست/ اقدامات خوبی در سالیان گذشته در حوزه محرومیت زدایی انجام شده است

⚡️تکریم و معارفه مدیران کمیته امداداستان در دیدار استاندار و قائم مقام کمیته امداد کشور:
🔸استاندار ایلام:
هیچ فعالیتی در نظام جمهوری اسلامی ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست/ اقدامات خوبی در سالیان گذشته در حوزه محرومیت زدایی انجام شده است

🔸قائم مقام کمیته امداد کشور:
رفع مشکل نیازمندان یکی از مهم ترین وظایف حکومت اسلامی است

🔸مدیر سابق کمیته امداد:
حمایت های استاندار زمینه ساز محرومیت زدایی بود

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز چهارشنبه در دیدار با مهندس خاکسار قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار داشت: هیچ فعالیتی در نظام جمهوری اسلامی ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست و وقتی این خدمت بخوبی به انجام رسد، تأثیرگذاری آن در جامعه بسیار زیاد است.

وی فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) بعنوان یک نهاد انقلابی در راستای حمایت و توانمندسازی محرومان و مددجویان جامعه را ماندگار دانست و گفت: در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در سالیان گذشته انجام شده که امیدوارم این سیاست ها همچنان تداوم داشته باشد.

استاندار ایلام گفت: ایلام بعنوان یکی از استان های مرزی کشور با وجود ظرفیت‌های گسترده در تمامی حوزه ها، اما در بسیاری از بخش ها همچنان محروم است و حدود یک پنجم مردم تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

وی ادامه داد: دولت طی سالیان اخیر فعالیت های خوبی در راستای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار انجام داده است و همه مدیران تا زمانی که در عرصه مدیریت باشند، باید خدمتگذار مردم و محرومان باشند.

نوذری تاکید کرد: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که بخش عمده‌ای از مشکلات محرومان ایلام را با فعالیت های نظیر توزیع اقلام معیشتی، حمایت از دانش آموزان بی سرپرست، ساخت مسکن، تسهیلات کم بهره و اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش را برطرف کرده است. 

وی اضافه کرد: وظیفه اصلی دولت در راستای حمایت از محرومان، ایجاد اشتغال پایدار و تقویت درآمد آنان است که  این مهم در دولت جدید نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 استاندار ایلام در پایان با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان، گفت: در این سفر مصوبات خوبی در راستای محرومیت زدایی نظیر تسهیلات کم بهره، ساخت مسکن، اشتغالزایی و توانمندسازی محرومان مصوب شد.

⭕️رفع مشکل نیازمندان یکی از مهم ترین وظایف حکومت اسلامی است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این دیدار گفت: رفع مشکل نیازمندان یکی از مهم ترین وظایف حکومت اسلامی است که باید همواره در راستای تحقق آن همه مدیران تلاش کنند.
مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: بدنه دولت تاکنون همکاری خوبی با کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و رفع مشکلات اساسی این قشر داشته است.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه تکیه گاه اصلی کمیته امداد گروه ها مردمی و خیرین هستند، خوشبختانه همه پای کار بوده و در همه برنامه‌ها کمیته امداد را همراهی کرده اند

⭕️حمایت های استاندار زمینه ساز محرومیت زدایی بود

قنبری موسی نژاد مدیر کل سابق کمیته امداد استان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی در جامعه، از حمایت ها و پشتیبانی های محمد نوذری در راستای محرومیت زدایی و کمک به محرومین تشکر کرد و گفت: اگر حمایت های استاندار ایلام نبود ، پیشبرد امور با مشکل مواجه بود.
⭕️در پایان این دیدار از زحمات آقای قنبر موسی نژاد تقدیر و آقای طاهری بعنوان مدیر کل جدید کمیته امداد معارفه شد.

🗓 | چهارشنبه ۲۱  مهر ماه ۱۴۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است