استانداری ایلام

⚡️استاندار ایلام در شورای آموزش وپرورش:

بی توجهی به آموزش ما را از پیشرفت باز می دارد/ رسانه ها و صدا و سیما در اقناع سازی مردم کوشا باشند/باید تلاش کرد با توسعه واکسیناسیون و افزایش ایمنی جامعه زمینه بازگشایی مدارس فراهم آید

بی توجهی به آموزش ما را از پیشرفت باز می دارد/ رسانه ها و صدا و سیما در اقناع سازی مردم کوشا باشند/باید تلاش کرد با توسعه واکسیناسیون و افزایش ایمنی جامعه زمینه بازگشایی مدارس فراهم آید

⚡️استاندار ایلام در شورای آموزش وپرورش:

بی توجهی به آموزش ما را از پیشرفت باز می دارد/ رسانه ها و صدا و سیما در اقناع سازی مردم کوشا باشند/باید تلاش کرد با توسعه واکسیناسیون و افزایش ایمنی جامعه زمینه بازگشایی مدارس فراهم آید/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  محمد نوذری در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس بیش از این جایز نیست، اظهار داشت: ضمن تقدیر از تلاش معلمان برای تقویت و توسعه  آموزش در بستر شاد، باید تلاش کرد با توسعه واکسیناسیون و افزایش ایمنی جامعه زمینه بازگشایی مدارس فراهم آید.

وی با بیان اینکه بی توجهی به آموزش ما را از پیشرفت باز می دارد و نباید اجازه داد یک نسل از همه پیشرفت های آینده محروم شود، تاکید کرد: با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما، رسانه ها و مطبوعات در اقناع سازی مردم، دانش آموزان و والدین آنها باید زمینه حضور دانش آموزان در کلاس های حضوری فراهم آید.

استاندار ایلام گفت: تنها دغدغه والدین برای آموزش حضوری فرزندان در حال حاضر تزریق واکسن است و هر قدر درصد پوشش واکسن دانش‌آموزان ایلام افزایش یابد، برای آموزش حضوری دانش آموزان با مشکلات کمتری مواجه می شویم.

وی با تاکید بر ایجاد انگیزه و رقابت در بین مدارس برای توسعه واکسیناسیون، از فرمانداران خواست با بهره گیری از ظرفیت مدیران آموزش و پرورش، مراکز بهداشت شهرستانها و مدیران مدارس، زمینه افزایش میزان واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس را فراهم آورند.

نوذری با انتقاد از میزان پوشش واکسن دانش آموزان در شهر ایلام افزود: اختلاف در درصد تزریق واکسن دانش‌آموزان در بسیاری از مدارس زیاد است و در برخی موارد شاهد هستیم بخش زیادی از دانش آموزان یک مدرسه واکسن کرونا را تزریق کردند در حالی که در یک مدرسه دیگر در همان شهرستان تعداد اندکی واکسن تزریق کرده اند.

استاندار ایلام گفت: برای بازگشایی مدارس از ظرفیت نهاد های انقلابی نظیر بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زمینه تهیه ماسک، ضدعفونی و سایر ملزومات بهداشتی استفاده شود.

وی همچنین واکسیناسیون مدیران، معلمین و کارکنان مدارس را به مانند کارکنان دولت ضروری دانست و خواستار برخورد با متخلفان شد.

محمد نوذری با اشاره به نتایج مصوبات قبلی آموزش و پرورش، بر تسریع در اهدا ۱۴ هزار تبلت دانش آموزی در قالب سامانه واحد، تاکید کرد و از مدیر کل آموزش و پرورش خواست پیگیری لازم را جهت جذب اعتبار ۷۰ درصد سهم مرکز از خرید تبلت ها را بعمل آورد.

وی با تاکید بر تامین مسکن فرهنگیان و نسل جدید معلمان، طرح اقدام ملی مسکن را ارزنده توصیف کرد و گفت: آموزش و پرورش تابع مصوبه شورای تامین مسکن و هر اقدامی در ان است.

استاندار ایلام در پایان از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان خواست در اسرع وقت با رایزنی و پیگیری پروژه های نیمه تمام آموزشی را تکمیل و مشکل برق برخی مدارس استان را برطرف کنند.

 🗓 |چهار شنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است