استانداری ایلام

استاندار ایلام

کشور ما امروز اقتدار لازم برای برخورد باهر تهدیدی را دارد/ تاسی از الگوی رفتاری شهدا و اعتقاد به مبانی مدیریت جهادی و انقلابی ما را به دروازه های پیشرفت می رساند

کشور ما امروز اقتدار لازم برای برخورد باهر تهدیدی را دارد/ تاسی از الگوی رفتاری شهدا و اعتقاد به مبانی مدیریت جهادی و انقلابی ما را به دروازه های پیشرفت می رساند

⚡️استاندار ایلام:

کشور ما امروز اقتدار لازم برای برخورد باهر تهدیدی را دارد/ تاسی از الگوی رفتاری شهدا و اعتقاد به مبانی مدیریت جهادی و انقلابی ما را به دروازه های پیشرفت می رساند/ باید تلاش کرد ظرفیت های این جغرافیای مقدس بالفعل شوند

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در نشست ویژه ستاد اربعین  استان و شورای اداری شهرستان مهران، بر ضرورت آغاز فعالیت ستاد اربعین مهران  و برنامه ریزی لازم جهت انجام امور و تدارک زیرساخت های لازم تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور خدمات دهی شایسته به زائران عتبات عالیات و نیز تکمیل زیرساخت های ضروری هر چه سریعتر کارگروه‌ها، کمیته ها و ستاد اربعین تشکیل و فعالیت خود را آغاز نمایند.

وی افزود: برای تامین آب پایانه مرزی مهران و تکمیل زیر ساخت ها از جمله راه های ارتباطی، تدوین طرح جامع منطقه ازاد و... همه مدیران دستگاه های اجرایی باید پای کار بوده و برنامه های خود را ارائه دهند.

استاندار ایلام با اشاره به سفر امروز به مهران و  بازدید از پایانه مرزی گفت: مهران قدمگاه عاشقان اهل بیت دروازه عتبات عالیات و مدخل خادمان امام رضا(ع)  و ماوای خانواده های شهدا و ایثارگران و مکان مقدس ۶ هزار شهید دوران دفاع مقدس است که وجب به وجب خاک این سرزمين مقدس است و امروز بعنوان پیشانی توسعه استان همه ظرفیت های لازم را برای توسعه و سرمایه گذاري را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: علی رغم فشارهای دشمن و تهدیدات نظامی که در قالب جنگ سخت، قدرت نرم و تحریم های همه جانبه بر این کشور در ۴ دهه گذشته انجام گرفته، اما با رهبری خلف صالح حضرت مهدی عج امروز کشور ما اقتدار لازم را برای برخورد با هر گونه تهدیدی  را دارد و بعنوان ام القرای جهان اسلام در تمام معادلات منطقه ای بزرگ و کوچک تاثیر گذار است.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامي نتیجه برکت خون شهدا و درایت رهبری معظم انقلاب در مدیریت امور مختلف است، بیان کرد: آنچه امروز ما را از این پیچ تاریخی عبور می دهد و همه مدیران باید با تاسی از آن الگوهای رفتاری خود را ترسیم کنند اعتقاد به مبانی مدیریت جهادی، رفتار انقلابی و قدرت فکر و اندیشه ای است که منشعب از رفتار، اخلاق و مرام شهداست.

وی با بیان اینکه کارگزاران حاکمیت در این خطه مقدس علاوه بر وظایف قانونی یک وظیفه الهی در قبال خون های به زمین ریخته دارند، ابراز داشت: باید با تمام توان از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این جغرافیای مقدس برای توسعه شهرستان و به فراخور آن استان بهره گرفت، که این مهم  نیازمند برنامه ریزی، تلاش و پشتکار  و همدلی و همراهی  مدیران مربوطه است.
 
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به منطقه آزاد مهران اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته دیداری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای بهره برداری از منطقه آزاد مهران انجام گرفت که متعاقب آن قرار شد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در آینده نزدیک به ایلام امده و از زیرساخت ها و قابلیت های منطقه بازدید و برنامه ریزی لازم را برای توسعه آن فراهم آورد.

بهرام نیا تاکید کرد: طرح جامع منطقه آزاد مهران با افق بلند مدت و با بهره گیری از دانش بهترین متخصصان تدوین می شود.

وی درپایان با بیان اينکه همه ما قدردان مردم هستیم  و وظیفه داریم همواره مردم را تکریم نماییم از مدیران خواست همواره بر امور نظارت داشته باشند و با انجام بازرسی های میدانی و رصد بازار، در تامین نیازمندیهای مردم تسهیل نمایند.

🗓 |پنجشنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است