استانداری ایلام

تاکید استاندار ایلام بر پای کار بودن سازمان اقتصادی کوثر و انجام تعهدات در استان

استاندار ایلام بر پای کار بودن سازمان اقتصادی کوثر و انجام تعهدات در استان تاکید کرد

استاندار ایلام بر پای کار بودن سازمان اقتصادی کوثر و انجام تعهدات در استان تاکید کرد

⚡️تاکید استاندار ایلام بر پای کار بودن سازمان اقتصادی کوثر و انجام تعهدات در استان

استاندار ایلام بر پای کار بودن سازمان اقتصادی کوثر و انجام تعهدات در استان تاکید کرد

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در دیدار با دکتر فخاری سرپرست سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید اظهار داشت: بنیاد اقتصادی کوثر بر اساس تفاهم نامه های قبلی و در راستای مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات به جامعه هدف، سرمایه‌گذاری در مجتمع گلخانه ای شهرستان هلیلان آغاز کرده و بخشی از آن در مدار تولید قرار گرفته، ضرورت دارد ضمن فراهم نمودن  زمینه ای برای تکمیل طرح ، زیرساخت های مورد نیاز را فراهم آورد.

وی ابراز داشت: تامین زیرساخت های اولیه و برنامه ریزی لازم شده بر عهده دستگاه سرمایه گذار بوده و در این رابطه استانداری همکاری لازم را ارائه می نماید.

استاندار ایلام ضمن تاکید بر تعامل و همراهی مدیران استان در توسعه سرمایه گذاریهایی که مردم در آن منتفع می شوند، ابراز داشت: استان ایلام استانی بکر با قابلیت های ویژه در حوزه نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، گردشگری و... برای سرمایه گذاری است، که باید تلاش کرد این ظرفیت‌های بالقوه با حفظ زنجیره ارزش بالفعل شوند و مردم از سود آن منتفع گردند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم، ایجاد اشتغال و به حرکت درآوردن چرخه تولید برای جامعه هدف از رسالت های بنیاد اقتصادی کوثر در استانهاست، گفت: بواسطه ایثارگری ها و رشادت مردم در دوران دفاع مقدس حضور این بنیاد در ایلام ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

بهرام نیا با انتقاد از تاخیر در اجرای پروژه خواستار تسریع در روند اجرای آن شد و تاکید کرد: هر اقدامی که در گذشته انجام گرفته قطعاً با تدوین یک راهبرد و برنامه ریزی انجام گرفته لذا ضرورت دارد کلیه تعهداتی که از قبل مشخص شده از سوی طرفین تفاهم نامه اجرایی گردد.

وی از معاونت اقتصادی استاندار خواست با تشکیل جلسه کارشناسی و بررسی مجدد تفاهم نامه، اقدامات انجام شده را رصد و با نگاه تعاملی و دوسویه در رفع موانع احتمالی همکاری لازم را بعمل آورند. 
 
🗓 |سه شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است