استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیرانی که اعتبار جذب نکنند باید پاسخگو باشند/ فعالیت شرکت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان راستی‌آزمایی شود

مدیرانی که اعتبار جذب نکنند باید پاسخگو باشند/ فعالیت شرکت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان راستی‌آزمایی شود

‍ 💥مدیرانی که اعتبار جذب نکنند باید پاسخگو باشند/ فعالیت شرکت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان راستی‌آزمایی شود

🔹استاندار ایلام گفت: مدیران اداراتی که در جذب اعتبارات ضعیف عمل کنند باید پاسخگو باشند.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- حسن بهرام‌نیا در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام افزود: تمام شرکت‌هایی که در استان مستقر و از امکانات زیرساخت‌های اینجا استفاده می‌کنند، اما دفتر مرکزی آنها در تهران مستقر است باید مالیات را در ایلام پرداخت کنند.

🔹وی با اشاره به اینکه از این پس محل پرداخت مالیات این شرکتها مورد پایش قرار می‌گیرد، تاکید کرد: رشد ۱۰ درصدی مالیات استان در سال آینده باید از این منابع تامین شود.

🔹استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش خواستار تلاش بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی در مبحث جذب اعتبار از مرکز شد و تصریح کرد: زمان برای جذب اعتبارات بسیار محدود است و اگر تلاش کافی نداشته باشیم اعتبارات به خزانه برمی‌گردد.

🔹استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به آمار فعالیت ۶۵ درصدی کارگاه‌ها و صنایع در شهرک‌های صنعتی استان گفت: قطعاً آمار فعالیت ۶۵ درصدی صنایع در شهرک‌های صنعتی استان صحیح نیست و نیاز است مدیران شهرک صنعتی آمارهای خود را بروز‌رسانی کنند.

🔹بهرام‌نیا خواستار راستی‌آزمایی آمار فعالیت شرکت‌ها در شهرک‌های صنعتی شد و تاکید کرد: یک گروه راستی‌آزمایی به منظور بررسی دقیق وضعیت صنایع و شرکتها در شهرک‌های صنعتی ایلام تشکیل شود تا گزارش دقیقی را در جلسات آتی ارائه دهد.

🔹وی، ادامه داد: گروه راستی‌آزمایی باید وضعیت کارگاه‌های غیرفعال را بررسی و دلایل تعطیلی آنها را به طور دقیق مشخص کند.

🔹استاندار ایلام در پایان، خواستار بررسی مشکل کارگاه‌های غیر فعال در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شد و خاطرنشان کرد: نمی‌توان نسبت به تعطیلی کارگاه‌های تولیدی بی‌تفاوت بود.

🗓 |چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است