استانداری ایلام

استاندار ایلام

نقش مهمی در افزایش اعتبارات استان داشت/ اعتبارات تملک دارایی و هزینه ای استان به ۳۳۷۴ میلیارد تومان رسیده است

نقش مهمی در افزایش اعتبارات استان داشت/ اعتبارات تملک دارایی و هزینه ای استان به ۳۳۷۴ میلیارد تومان رسیده است

⚡️رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریز ی استان:

استاندار، نقش مهمی در افزایش اعتبارات استان داشت/ اعتبارات تملک دارایی و هزینه ای استان به ۳۳۷۴ میلیارد تومان رسیده است / شناسایی گلوگاهها در فرایند تولید، حذف موانع اداری غیر ضرور و ارتقاء بهره وری می تواند ما را به رشد اقتصادی 9.6 درصد سهم استان برساند/


⭕️به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رحمت اله قیصوری در دیدار با استاندار ایلام ضمن ارائه گزارشی از لایحه بودجه سال 1401، اظهار داشت: درایت، تلاش ها و پیگیری های دکتر بهرام نیا و مجمع نمایندگان استان در سازمان برنامه و بودجه کشور نقش مهم و اثرگذاری در جذب و افزایش میزان اعتبارات استان داشت.
وی با بیان اینکه رشد اقتصادی 9.6 درصدی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای استان پیش بینی شده، افزود: رشد اقتصادی هدفگذاری شده برای کشور 8 درصد پیش بینی گردیده که 4.5 درصد آن از محل سرمایه گذاری و 3.5 درصد آن از محل ارتقاء بهره وری خواهد بود .
رحمت اله قیصوری ادامه داد: رشد اقتصادی از منابع سرمایه گذاری از محل  منابع بانکی، صندوق توسعه ملی، منابع شرکت های دولتی، مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیر دولتی و فروش اموال و دارایی های دولت، تشکیل صندوق ها و جذب سرمایه گذار خارجی و فاینانس داخلی و خارجی می باشد.
وی اضافه کرد: با اقدامات اساسی و برنامه ریزی لازم در حوزه بهره وری می توان تحولی اساسی در حوزه های آب، انرژی، نظام اداری در استان ایجاد کرد.
وی با اشاره به توسعه صادرات و مرزی بودن استان، گفت: شناسایی گلوگاهها در فرایند تولید، حذف موانع اداری غیر ضرور و ارتقاء بهره وری می تواند ما را به رشد اقتصادی 9.6 درصد سهم استان برساند که پیش بینی تا سطح شهرستان ها هم باید در نظر گرفته شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان این که  بودجه کل کشور  ۲۶ درصد رشد داشته است، خاطر نشان کرد: منابع عمومی دولت 17.8 درصد افزایش یافته است.
 قیصوری در پایان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی ردیف اعتبارات اربعین و سه برابری سرانه اعتبارات استان نسبت به میانگین کشوری، حضور استاندار در سازمان برنامه و بودجه را در افزایش اعتبارات استان بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: کل اعتبارات تملک دارایی و هزینه ای استان در مصارف استانی 26.2 درصد رشد داشته است که به ۳۳۷۴ میلیارد تومان رسیده است.
 
🗓 |چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است