استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست اعضای شورای ائتلاف و وحدت انقلاب اسلامی :

امروز زمان حل مشکلات  و تغییر در وضع موجود است

امروز زمان حل مشکلات  و تغییر در وضع موجود است

استاندار ایلام در نشست اعضای شورای ائتلاف و وحدت انقلاب اسلامی :
امروز زمان حل مشکلات  و تغییر در وضع موجود است 
با  پرورش نیروهای جوان برای آینده کادرسازی کنیم 
بانوان نخبه و شایسته به عنوان نیمی از ظرفیت جامعه باید در حکمرانی نقش آفرین باشند
استاندار ایلام در نشست اعضای شورای ائتلاف و وحدت انقلاب اسلامی بر پرورش نیروهای جوان برای کادرسازی تأکید کرد و استفاده از بانوان نخبه و شایسته را در حکمرانی ضروری دانست و گفت: امروز زمان رفع مشکلات و پیچیدن نسخه برای معضلات جامعه  و ایجاد تغییرات اساسی  در وضع موجود است 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ حسن بهرام نیا در این نشست که صبح جمعه 26 آذرماه برگزار شد با تسلیت به مناسبت در پیش بودن ایام حزن انگیز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با اشاره به مطالبی که حاضرین در جلسه در حوزه های سیاسی ، اقتصادی ، مدیریتی و مباحث مذهبی و دینی بیان کردند افزود: مسائل و مشکلاتی که دوستان در حوزه های مختلف بیان نمودند زیبنده و برازنده ی استانی با قدمت تاریخی ایلام نیست و باید برای حل این معضلات و مسائل نسخه و راه حل پیدا نمود. 
وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی همه ی فعالین انقلابی در تحقق دولت کریمه خاطر نشان کرد:  لازمه ی استمرار این دولت همکاری همه ی نیروهای دلسوز ، دغدغه مند ، صاحبنظر ، کاردان  کارشناس و کسانی که تأثیر گذارند  خواهد بود و همه ی دوستان باید دست به دست هم دهند و با وحدت برای تغییر وضع موجود اقدام کنند تا شرایطی بهتر و عالی تر را در جامعه ایجاد کنیم.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه ما از یک جنس و دلسوز به نظام و انقلاب هستیم خاطر نشان کرد: امروز زمان پیچیدن نسخه ی درمان مشکلات اقتصادی و اجتماعی  است و لازمه ی آن این است که همه با هم ، دلسوزانه و  متعهدانه پای کار باشیم و با ارائه برنامه برای حل چالش های استان ، راهکارهای برون رفت از آن را ارائه دهیم.
وی با اشاره مشکلات اقتصادی که در استان وجود دارد و حاضرین در جلسه نیز بر آن تأکید کردند ، بیان داشت: در بحث اقتصادی در حوزه های مختلف ظرفیت های بلااستفاده بسیاری داریم که باید بالفعل شود و با ایجاد زنجیره ی ارزش در تولید، ارزش افزوده مناسبی را  در استان ایجاد کنیم .
نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اهمیت تربیت نیروهای جوان و کادرسازی درکشور ابراز داشت: باید نیروهای جوان را پرورش دهیم چرا که  نیروی های جوان با  انرژی فوق العاده باید همچون ساختمانی از پایه ساخته شوند و با پای کار آوردن این جوانان پر انرژی آنان را برای گرفتن مسئولیت های حساس  آماده و پخته کنیم. 
دکتر بهرام نیا با اشاره به برنامه ی دولت در استفاده از نیروهای جوان، نخبه ، انقلابی و با روحیه جهادی گفت: ما نیز در استان با تأسی از سیاست های رئیس جمهور محترم در تعیین مدیران و مسئولین عمل خواهیم کرد با عدم استفاده از بانیان وضع موجود و با استفاده از نیروهای مومن انقلابی با روحیه جهادی سعی در تغییر وضع موجود خواهیم داشت .
وی برگزاری این جلسات را بسیار تأثیرگذار و مثبت دانست و افزود: استفاده از نظرات و پیشنهادات دوستان در این جلسات بسیار راهگشاست و نقد صادقانه و منصفانه نیز در انجام فعالیت ها کمک می کند و رسالت رسانه های ارتباط جمعی نیز در ارائه نقدهای منصفانه و صادقانه برای بهبود وضع موجود بسیار تأثیر گذار است .
این مقام مسئول به ظرفیت بسیار عظیم بانوان و استعدادها و توانایی های این قشر که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند تأکید کرد و بیان داشت: استفاده از بانوان نخبه ، توانمند ، انقلابی و متعهد می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند و در مواقعی یک زن به تنهایی برابر چندین مردم در جامعه نقش آفرین است و این ظرفیت باید در خدمت حل مشکلات و توسعه استان قرار گیرد. 
استاندار ایلام تأکید کرد : امروز زمان کار و فعالیت و خدمت به مردم است و مدیران می بایست همچون یک مسابقه ماراتن در رفع مشکلات و خدمت به مردم از یکدیگر پیشی گیرند.

🗓 |جمعه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است