استانداری ایلام

استاندار ایلام

نقد سازنده رسانه ها یاریگر دولت در تحقق برنامه ها خواهد بود/رسالت اصلی رسانه ها امید آفرینی در جامعه است

نقد سازنده رسانه ها یاریگر دولت در تحقق برنامه ها خواهد بود/رسالت اصلی رسانه ها امید آفرینی در جامعه است

⚡️استاندار ایلام:
نقد سازنده رسانه ها یاریگر دولت در تحقق برنامه ها خواهد بود/رسالت اصلی رسانه ها امید آفرینی در جامعه است/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: بنده رسانه ای هستم و هویتم رسانه ای بودنم را به اثبات می رساند، چه در دولت و چه زمانی که در مجلس بودم برای پیشبرد اهداف مدیریتی، همواره رسانه ها را مشاور، مددکار و همراه خود دانسته و می دانم.

🔹وی افزود: رسالت اصلی رسانه ها امید آفرینی در جامعه و اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صادقانه به مردم است.

🔹استاندار ایلام رسانه ها را ناظر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: نقد سازنده اصحاب رسانه یاریگر دولت در تحقق برنامه ها و پیشبرد امور خواهد بود چرا که مشاوران خوبی برای توسعه استان خواهند بود.

🔹بهرام نیا تاکید کرد: رسانه ها نباید اجازه دهند که سودجویان و سیاست بازان از آنان به عنوان ابزار استفاده کنند و تمامی تلاش خود را برای تحقق برنامه های دولت و انتقال مطالبات مردم بکار گیرند.

🔹وی با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه، گفت: رسانه ای موفق خواهد بود که آگاهی کاملی از مطالب انتشار یافته دارد و توانایی و آمادگی لازم برای پاسخگویی به شبهات را دارد.

🔹استاندار ایلام به اشاره به ظرفیت رسانه ها در بیان مشکلات گفت: بنده بخشی از صدای مردم را قبل از پذیرش این مسوولیت از طریق رسانه ها شنیدم.

🔹بهرام نیا با تقدیر از رسانه ها بخاطر نقش آفرینی در ایام کرونا، ابراز داشت: رسانه های استانی بیشترین تلاش  را در بحث مقابله با کرونا کشیدند و با همراهی و قلم خود و با حضور در جلسات رسالت خود را در اطلاع رسانی، تولید محتوا و فرهنگ سازی به انجام رساندند.
.
🗓 |شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است