استانداری ایلام

استاندار ایلام

امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش وسکینه ای در جامعه ایجاد نموده است

امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش وسکینه ای در جامعه ایجاد نموده است

⚡️استاندار ایلام:

 امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش وسکینه ای در جامعه ایجاد نموده است

استاندار ایلام گفت: امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش وسکینه ای در جامعه ایجاد نموده است

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام حسن بهرام نیا در دیدار با فرمانده تیپ 71 صاحب الزمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: امنیت امروز ما مرهون حضور سربازان فداکاری است که در ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و بسیج و... مشغول فعالیت ودفاع از مرزها و کیان اسلامی هستند.

🔹امروز در چهار جهت جمهوری اسلامی کشت وکشتار و ناامنی وجود دارد، ولی باجود این نا امنی در منطقه بواسطه ی این نگاهی که ارتش و نیروهای مسلح ما به فرماندهی و ولایت دارند همین موضوع باعث ایجاد قوام و امنیت کامل در کشور شده است.

🔹وی گفت: الحمدالله امنیت و آرامش کاملی در سطح کشور و بین مردم و جامعه حاکم است و این تنها گویای داشتن رهبری فرزانه و حکیم است که هم حکم ولایت و هم حکم فرماندهی برای کل نیروهای مسلح ما دارد.

🔹دکتر بهرام نیا  با بیان اينکه امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش وسکینه ای در جامعه ایجاد نموده است، ابراز داشت:  مردم زحمات ارتش را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد و در دوران دفاع مقدس که ما با بیش از 40 کشور دنیا مقابله می کردیم به لطف خدا و به همت نیروهای مسلح پرچم نظام اسلامی برافراشته شد و اینها گویای از خود گذشتگی و روحیه ی ولایت پذیری و تبعیت از تدابیر زعیمانه فرماندهی کل قواست.

🔹وی افزود: وجه تمایز ارتش و کلید واژه ی توفیقات ما ولایت پذیری است و اگر مأموریتی صورت می گیرد و موفق است اعتقاد قلبی به اجرای آن دستور است که حکم ولایت را دارد.

🔹استاندار ایلام در پایان با اشاره به تکمیل زیرساخت های استقرار ارتش در استان بر رفع مشکلات د با تر استانی تاکید کرد و از دستگاه‌های متولی خواست در این زمینه همکاری لازم را بعمل آورند.

🗓 |دوشنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است