استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با وزیر نفت

استاندار ایلام در دیدار با وزیر نفت پیگیر مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان شد

استاندار ایلام در دیدار با وزیر نفت پیگیر مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان شد

دیدار استاندار ایلام با وزیر نفت

♦️ استاندار ایلام در دیدار با وزیر نفت پیگیر مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام در ادامه رایزنی های گسترده خود در مرکز اینبار به دیدار مهندس اوجی وزیر نفت رفت و پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی به ویژه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان شد.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌های مهم حوزه نفت و گاز استان خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به این مهم شد و گفت: اولین نکته مهم در این زمینه اصلاح سند آمایش ملی در حوزه انرژی و پرداختن به نام ایلام بعنوان استانی که دارای رتبه دوم و سوم منابع عظیم گاز و نفت کشور است.

وی در ادامه به زیرساخت های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان به درستی بر این حوزه تاکید شده است و در این راستا اعتبار ویژه ای بالغ بر ۴.۴۵ میلیارد دلار بصورت ارزی اختصاص داده شده  که در این راستا نیازمند اهتمام جدی دولت محترم در تخصیص اعتبارات مذکور هستیم.

نماینده عالی دولت در استان، ایلام را قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور عنوان کرد و گفت: این ظرفیت بایست توسعه یابد و اصرار ما هم در محور قرار گرفتن حوزه انرژی در سند آمایش سرزمینی استان به همین منظور است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: امیدوارم با نگاه جدید دولت سیزدهم و با محور قرار گرفتن ظرفیت های مهم به زودی شاهد روند توسعه استان در زمینه های مختلف باشیم.

🔹 در پایان این دیدار مهندس اوجی وزیر نفت ضمن تقدیر از دغدغه ها و پیگیری های خوب استاندار ایلام در حوزه انرژی، نسب به درخواست ها و مطالبات مطرح شده قول مساعد داد.

🗓 |پنج شنبه  دوم دی ماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است