استانداری ایلام

استاندار ایلام

اجرای برنامه های فرهنگی با لحاظ نظرات نخبگان پخته تر می شود

اجرای برنامه های فرهنگی با لحاظ نظرات نخبگان پخته تر می شود

استاندار ایلام:
اجرای برنامه های فرهنگی با لحاظ نظرات نخبگان پخته تر می شود

استاندار ایلام رشد برنامه های فرهنگی و دینی را از اولویت های کاری استانداری عنوان کرد و گفت: نظرات کارشناسی نخبگان باید در تدوین برنامه های فرهنگی لحاظ شود تا اجرای انها پخته تر باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام به نقل از ایرنا، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام افزود: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه باید برنامه های فرهنگ و دینی در استان توسعه و مردم به سمت این برنامه ها جذب شوند.

وی با بیان اینکه اعتماد عمومی به دستگاه های اجرایی و مسوولان باید افزایش یابد، ادامه داد: در این زمینه از مشورت نخبگان نیز استفاده خواهد شد.

استاندار ایلام از رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام  نیز در این دیدار گزارشی از روند فعالیت های دینی و فرهنگی استان و ظرفیت‌های سازمان تبلیغات ارائه داد و گفت: با برنامه ریزی ها و کارشناسی های صورت گرفته تا پایان سال جاری برنامه جامع راهبردی پنج ساله این اداره کل در حوزه های مختلف آماده و از سال ۱۴۰۱ اجرایی می شود.

حجت الاسلام محمدعلی نجفی همچنین از اکران فیلم منصور با موضوع شهید ستاری در این سازمان خبر داد و گفت: این فیلم تاکنون برای اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، فعالان فرهنگی و هنری اکران و برای اصحاب رسانه نیز پیش بینی شده است.
🗓 |دوشنبه ششم دی ماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است