استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با وزیر آموزش و پرورش

استاندار ایلام در دیدار با وزیر آموزش و پرورش پیگیر مطالبات فرهنگیان استان شد

استاندار ایلام در دیدار با وزیر آموزش و پرورش پیگیر مطالبات فرهنگیان استان شد

⚡️دیدار استاندار ایلام با وزیر آموزش و پرورش

استاندار ایلام در دیدار با وزیر آموزش و پرورش پیگیر مطالبات فرهنگیان استان شد

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در ادامه رایزنی های گسترده خود در مرکز این بار به دیدار دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش رفت و پیگیر خواسته ها و مطالبات استان در این حوزه شد.

استاندار ایلام در حاشیه این نشست گفت: در این دیدار ضمن اینکه گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه آموزش و پرورش ارائه شد، موضوعات و مشکلات این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر بهرام نیا با اشاره به لزوم حمایت و رسیدگی به مطالبات فرهنگیان، تصریح کرد: بررسی مشکلات و نیاز های فرهنگیان استان، آخرین وضعیت بازگشایی مدارس، مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و ... از نکات مهمی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ گردید.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که در استان تمامی بستر های لازم در زمینه ارائه آموزش ها به دو صورت مجازی و حضوری برای دانش آموزان فراهم آمده بر لزوم تهیه تجهیزات و امکانات نوین آموزشی در استان نیز تاکید شد.

گفتنی است در پایان این نشست دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نسبت به پیگیری خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعد دادند.

🗓 |دوشنبه ششم دی ماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است