استانداری ایلام

استاندار ایلام

مراسم تشییع پیکر 250 شهید در ایلام به بهترین شکل برگزار شود/مزار شهدا باید در شأن شهدا احداث شود/

مراسم تشییع پیکر 250 شهید در ایلام به بهترین شکل برگزار شود/مزار شهدا باید در شأن شهدا احداث شود/

⚡️استاندار ایلام:

شهدا مفاخر اعتقادی ما برا نسل آینده هستند/
مراسم تشییع پیکر 250 شهید در ایلام به بهترین شکل برگزار شود/مزار شهدا باید در شأن شهدا احداث شود/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام - حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  که روزسه شنبه هفتم دی ماه برگزار شد، برخی از مزارهای شهدا در شهرستان های استان را متناسب شأن این عزیزان ندانست و گفت: هر چند که همه می دانیم اعتبارات محدود است اما در همین شرایط هم می توانیم به گونه ای مدیریت کنیم که شان و منزلت شهدا حفظ شود.

استاندار ایلام از مدیران ذیربط خواست تا ساماندهی و بازسازی مزار شهدا را در دستور کار جدی خود قرار دهند و افزود: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام، مسئولان در برنامه های پیشنهادی به دفتر رئیس جمهور به مسئله بازسازی و نوسازی گلزار شهدا توجه چندانی نداشته اند، لذا این مورد باید مورد توجه ویژه و پیگیری تأکید قرار گیرد تا اعتبارات لازم در این حوزه به استان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: شهدای عظیم الشأن ظرفیت‌های دینی و اعتقادی ما برای نسل آینده هستند زیرا آیندگان باید به گذشتگان خود به‌عنوان مفاخر یاد کنند و یکی از مفاخر مورد استناد همین یادمان ها و موزه های دفاع مقدس هستند.

استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن تشییع پیکر پاک ۲۵۰ شهید در کشور گفت: مردم عزیز و وفادار به نظام و منش شهدا قطعاً در یک استقبال باشکوه این پیکرهای آسمانی را همراهی و مشایعت خواهند کرد.

بهرام نیا با بیان اینکه هر چند پیکرهای مطهر این شهدا ممکن است گمنام باشند اما نزد پروردگار متعال از روزی وافری برخوردارند، ادامه داد: شهدای گمنام ما با اعتقاد و ایمان راسخ به جبهه رفتند و جان شیرین خود را برای امنیت، عزت و سرافرازی مردم و میهن اسلامی فدا کردند.

استاندار ایلام در پایان تاکید کرد: فرمانداران شهرهایی که میزبان پیکر مطهر شهدا هستند باید به بهترین وجه ممکن این مراسم را برگزار کنند تا رضایت خاطر خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایتمدار استان را فراهم آورند.

🗓 | سه شنبه ۷ دیماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است