استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام در گفت و گوی اختصاصی باصدای و سیما و خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: امروز نهم دی ماه، یکی از نمادهای فتنه ستیزی مردم ایلام و ملت ایران اسلامی بود که به منصه ظهور گذاشته شد.

استاندار ایلام در گفت و گوی اختصاصی باصدای و سیما و خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: امروز نهم دی ماه،  یکی از نمادهای فتنه ستیزی مردم ایلام و ملت ایران اسلامی بود که به منصه ظهور گذاشته شد.

استاندار ایلام در گفت و گوی اختصاصی باصدای و سیما و خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: امروز نهم دی ماه،  یکی از نمادهای فتنه ستیزی مردم ایلام و ملت ایران اسلامی بود که به منصه ظهور گذاشته شد.


« حسن بهرام نیا» افزود: مردم امروز با بلوغ سیاسی خود بار دیگر نشان دادند که در مقابل همه هجمه ها از جمله هجمه های جنگ نرم دشمنان و فتنه ها، با حضور در صحنه آمادگی کامل را برای مقابله دارند.


وی افزود: مردم ایران اسلامی با بصیرتی که به لطف خدا  مقوم شده است، در همه صحنه ها حضور دارند، این بصیرت از سال ۸۸  تا کنون، دژ مستحکمی در برابر توطئه های دشمنان شده است.


استاندار ایلام بیان کرد: این حضور به همه بدخواهان نظام چه بدخواهان داخلی و خارجی نشان داد که با همه سازوکارهایی که در اختیار دارند از جمله ساز و کارهای سخت و نرم،هیچ یک از این سازکارها در برابر بصیرت مردم ایران اسلامی کار ساز نیست.


بهرام نیا یادآور شد: مردم ایران اسلامی با وحدت و انسجام خود، نشان داده اند  که هیچ تزلزلی در نظام حاکمیتی ایران اسلامی وجود ندارد، چون این نظام  از پشتوانه مردمی برخوردار است، هر  نظامی و سیستمی که پشتوانه مردمی داشته باشد هیچ گونه توطئه سخت و نرمی بر آن کارساز نیست.


وی تصریح کرد: از مصادیق این ساز و کارهای دشمن، آن فتنه های  متوالی بوده که در هر چند دهه اخیر در عمر با برکت نظام اسلامی اتفاق افتاده است، اوج این فتنه ها سال ۸۸ بود که مردم با حضور در صحنه این فتنه را نیز در هم تنیدند.


استاندار ایلام با تقدیر از حضور مردم در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه خاطرنشان کرد: مردم ایران و ایلام امروز آمدند تا تجدید میثاقی  دوباره با امام راحل، مقام معظم رهبری و  نظام و دین داشته باشند.

🗓 |پنجشنبه نهم دی ماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است