استانداری ایلام

⚡️مدیرکل حوزه استاندار:

نقش هم افزایی در مدیریت بحران حائز اهمیت است/در زمان وقوع حوادث زمان ورود به حادثه مهم است

نقش هم افزایی در مدیریت بحران حائز اهمیت است/در زمان وقوع حوادث زمان ورود به حادثه مهم است

⚡️مدیرکل حوزه استاندار:
⭕️ نقش هم افزایی در مدیریت بحران حائز اهمیت است/در زمان وقوع حوادث زمان ورود به حادثه مهم است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ایمان رحیمی پناه در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران استان که ظهر امروز پنجشنبه با موضوع رفع مشکل ارتباطی در حوزه زیرساخت و مخابرات برگزار شد از هماهنگی خوب اعضای ستاد در رفع مشکل تشکر کرد و گفت: دستگاه های مربوطه در هنگام خطر و حادثه اول از همه موضوع را به ستاد مدیریت بحران گزارش کنند و اینجاست که با هماهنگی لازم برای رفع مشکلات هم افزایی ایجاد می شود.

وی در ادامه نقش هم افزایی در حوزه مدیریت بحران را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در زمان وقوع حوادث زمان ورود به حادثه مهم است و اینجا نقش اطلاع رسانی به موقع حیاتی قلمداد می شود.

رحیمی پناه با اشاره به دغدغه استاندار ایلام در حوزه مدیریت بحران گفت: اولین دستورات و اقدامات استاندار ایلام در روزهای آغازین پیگیری مشکلات مردم در مناطق بالا دست و پائین دست سیمره بوده و این نشان از توجه نماینده عالی دولت به این حوزه است.

مدیرکل حوزه استاندار در ادامه خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با حوزه ارتباطات و زیرساخت شد و گفت: دستگاه های متولی ارتباطات مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را جمع بندی کرده تا از طریق مقتضی پیگیری شود.

♦️ بر اساس این گزارش امروز در اثر قطع فیبر نوری برای ساعاتی ارتباط مخابراتی برخی از شهرستان های جنوبی استان با مشکل مواجه شد که بلافاصله با دستور استاندار ایلام و ورود به موقع دستگاه های متولی محل آسیب دیده شناسایی شد و رفع مشکل گردید.

،🗓 |پنج شنبه ۱۶ دیماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است