استانداری ایلام

استاندار ایلام

تحول در زنجیره اقتصادی استان با تشکیل حلقه مشورتی صاحب نظران این حوزه

تحول در زنجیره اقتصادی استان با تشکیل حلقه مشورتی صاحب نظران این حوزه

استاندار ایلام عنوان کرد: 
 ⭕️ تحول در زنجیره اقتصادی استان با تشکیل حلقه مشورتی صاحب نظران این حوزه 

📎 استاندار ایلام در نشست با مدیران حوزه اقتصادی استان: برای تحول در بخش اقتصادی نیازمند خرد جمعی تمامی صاحب نظران این حوزه مهم هستیم.

📲| دکتر حسن بهرام نیا امروز در یک حرکت سازنده و مفید با گروهی از کارشناسان، مدیران و صاحب نظران بخش اقتصادی دیدار کرد و آخرین وضعیت این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که برنامه‌ریزی شده است در نشست‌های تخصصی با مدیران و صاحب نظران حوزه های مختلف مسائل، مشکلات، موانع و راهکارها را احصا شود، اظهار داشت: به یقین یکی از این بخش های مهم حوزه اقتصادی است که در این راستا نیازمند تشکیل یک حلقه مشورتی مستحکم برای ایجاد تحول در زنجیره اقتصادی استان هستیم.

وی افزود: ما تلاش داریم در این نشست ها نقطه نظرات مدیران، کارشناسان و صاحب نظران این حوزه را در خصوص مسائل و مشکلات پیش رو و همچنین راهکارهای برون رفت از آنها را احصا کرده و برای ایجاد تحول در حوزه‌های ذی‌ربط بکار ببندیم.

استاندار ایلام در ادامه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم را از اقدامات فوری و اولویت دار دولت سیزدهم در استان عنوان کرد و گفت: برای این منظور نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت ‌ها، امکانات و امکان ها هستیم و در این راستا ایجاد زنجیره‌ای قوی و به هم پیوسته از مولفه‌های مهم و تعیین کننده حوزه‌‌ی اقتصادی بوده و بسیار حائز اهمیت است.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که در این زنجیره مجموعه کنش‌گران حوزه اقتصادی با یک ارتباط قوی و دو سویه نسبت به رفع مسائل و مشکلات پیش روی توسعه استان تلاش می کنند، افزود: در این سیستم پویا هر دستگاهی به صورت زنجیره وار به فرایند توسعه استان وصل است و بایست نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید. 

استاندار ایلام در پایان خواستار احصاء مسائل، مشکلات و موانع پیش روی اقتصاد استان توسط صاحب نظران این حوزه شد و گفت: واضح است که شناسایی دقیق نقاط ضعف دید ما را در ارائه راهکارهای عملی وسعت می بخشد و در این راستا لازم است مجموعه این سازوکار ها در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه گردد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است