استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با جمعی از مردم ایوان:

وحدت و همدلی اساس توسعه در هر منطقه ای است/با جزیره ای عمل کردن به جایی نمی رسیم/مردم بهترین مشاوران و معتمدان ما در پیگیری امور هستند/

وحدت و همدلی اساس توسعه در هر منطقه ای است/با جزیره ای عمل کردن به جایی نمی رسیم/مردم بهترین مشاوران و معتمدان ما در پیگیری امور هستند/

⭕️ منش و گفتمان ما حضور در میان مردم و میدان است ...
استاندار ایلام در دیدار با جمعی از مردم ایوان:
📎 وحدت و همدلی اساس توسعه در هر منطقه ای است/با جزیره ای عمل کردن به جایی نمی رسیم/مردم بهترین مشاوران و معتمدان ما در پیگیری امور هستند/و ... برای توسعه استان، با شیب ملایم از نخبگان و نیروهای شایسته تر استفاده خواهیم کرد

📲| دکتر حسن بهرام نیا در دیدار با جمعی از معتمدان و بزرگان شهرستان ایوان از تشکیل کارگروه نخبگان در تمام شهرستان ها خبر داد و گفت: خروجی این کارگروه ها مبنای سیاستگذاری برای توسعه استان قرار خواهد گرفت.

 *استاندار ایلام وحدت و همدلی را اساس توسعه در هر منطقه ای عنوان کرد* و گفت: بصورت جزیره ای نمی توان به توسعه رسید، باید تلاش کنیم در همدلی و همراهی همه نیروهای موثر در استان هم افزایی ایجاد کنیم در این راستا نبایست از ظرفیت بالای نمایندگان استان برای جذب اعتبارات و پیشبرد پروژه های عمرانی استفاده غافل شد.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر لحاظ نمودن خرد جمعی و حضور مسئولان در میدان و میان مردم در پیگیری امور گفت: هر چه بیشتر در بین مردم باشیم و مشکلات را به صورت میدانی لمس کنیم، به همان نسبت بیشتر توفیق خدمتگزاری به مردم را خواهیم یافت.

وی افزود: بازدید سرزده از بازار و نانوا هایی ها از مصادیق حضور میدانی در میان مردم و بازار بود که در این برنامه مشخص شد که در حق مردم جفا شده و بلافاصله با تشکیل جلسه تصمیمات لازم برای رفع مسائل و مشکلات این حوزه اتخاذ گردید.

 دکتر بهرام نیا منش و گفتمان دولت سیزدهم در ایلام را حضور در میان مردم و میدان قلمداد نمود و تاکید کرد: مردم بهترین مشاوران و معتمدان ما در پیگیری امور و رفع مشکلات هستند و در این زمینه می توانند به ما کمک و مشاوره بدهند.

 🗓 | پنجشنبه ۲۳ دی

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است