استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستار ایجاد دفتر نفت و گاز چنگوله در استان شد

استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستار ایجاد دفتر نفت و گاز چنگوله در استان شد

⭕️ دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

♦️ استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستار ایجاد دفتر نفت و گاز چنگوله در استان شد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا صبح امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ در ادامه پیگیری ها و رایزنی های خود در مرکز این بار به دیدار محسن خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران پیگیر خواسته ها و مطالبات استان در این حوزه شد.

در این دیدار که بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، استاندار ایلام درخصوص تولید بنزین پیرولیز خواستار تسریع در اجرای این پروژه در میدان نفتی چنگوله و فرایند انتخاب مشاور آن شد و گفت: همچنین لازم است درخصوص تهیه خوراک و میعانات برای پتروشیمی ایلام نیز تمهیدات لازم ایجاد شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار ایجاد دفتر نفت و گاز چنگوله در استان شد و اظهار داشت: ایجاد این دفتر می تواند در پیگیری امورات نفت و گاز چنگوله تسریع ایجاد کند.

وی افزود: قرار گرفتن افراد در سمت های سازمانی خود از دیگر مطالبات مهم در حوزه نفت و گاز استان بوده که نیازمند مساعدت لازم از طرف وزارت نفت است.

در ادامه بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز بر پیگیری خواسته ها و مطالبات استان در حوزه نفت و گاز تاکید کرد.

♦️ در پایان این نشست خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درخصوص درخواست ها و مطالبات استاندار و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است