استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

⭕️ مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی سرنگونی رژیم طاغوت بود

⭕️ مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی سرنگونی رژیم طاغوت بود

⭕️ مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی سرنگونی رژیم طاغوت بود 

♦️ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را سرنگونی رژیم طاغوت ذکر کرد و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما دچار قهقرا و عقب گرد شده بود و مردم بیشترین تحقیر را در دوران قاجار و پهلوی حس کردند که با برچیدن نظام سلطنتی و روی کار آوردن نظام اسلامی، مردم سالاری دینی در کشور حاکم شد.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملکشاهی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پاسداشت شهدایی که در این مسیر به لقاء الهی شتافتند، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحولات قابل توجهی  در زمینه های اقتصادی و توسعه زیرساخت های عمرانی در تمامی نقاط مختلف کشور شاهد بودیم.

وی افزود: توجه به مناطق محروم در دور افتاده ترین نقاط کشور، افزایش بینش سیاسی مردم و مشارکت مردم در عرصه های مختلف از دیگر دستاوردها و نتایج روی کار آمدن نظام اسلامی بود.

حسنی تاکید کرد: نماد بارز نظام و انقلاب اسلامی را می توان در حضور پرشور مردم در انتخابات مشاهده کرد که در هر مقطع تاریخی مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی خود پای صندوق های رای حاضر می شوند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: بحث ترویج معنویت و اخلاق در جامعه از دیگر دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نمونه محسوس  هم گرایی، همدلی، مشارکت مردم را در حوادث طبیعی شاهد هستیم که با حضور اقشار مختلف مردم،انسجام و همبستگی بیش از گذشته قابل مشاهده است.


محصول خون پاک شهدا استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: ماحصل خون شهدا و جانفشانی این عزیزان استقرار نظام اسلامی و حق مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود بود.

حسنی ادامه داد: امروز نوجوانان و جوانان ما با بینش سیاسی و قدرت تحلیل بالا، مسائل بین المللی را رصد می کنند و اگر نظام سلطه برنامه ای برای کشورهای اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دارد از همان ابتدا از دید نوجوان و جوان ما مغفول نیست.

وی تاکید کرد: عزت، سربلندی و موقعیتی که کشور ما در منطقه و صحنه بین المللی دارد بر کسی پوشیده نیست، جا دارد که ما دستاورهای عظیم را همواره برای نسل جدید تشریح و تبیین کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به تلاش ها و فتنه های استکبار برای ناامید کردن مردم گفت: امروز علی رغم همه  فشارهای دشمن میزان استقامت مردم ما نسبت به گذشته بیشتر است و همواره پاسخ محکمی به زورگویان و قلدران و در رأس آنها آمریکای جنایت کار دادند، هر چند در این راه مقدس بسیاری از عزیزان ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

حسنی بیان داشت: ما شاهد صحنه های زیبایی هستیم که باید در تاریخ ماندگار شود. جوانان ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم اهل بیت(ع)، وقتی برای رزم می رفتند خانواد ها چگونه بدرقه می کردند و چه زمانی که پیکر پاک آنها به خانواد ه ها باز می گشت با عشق و بردرباری به استقبال عزیزانشان می رفتند که این ها برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به رشادت های سردار شهید سلیمانی در جبهه های حق علیه باطل افزود: سردار رشید اسلام حاج قاسم به عنوان یک الگو و نماد برای همه  آزادی خواهان جهان مطرح است و دشمن فکر می کرد که با شهادت شهید سلیمانی معادلات جبهه  مقاومت به هم می ریزد، غافل از آنکه بعد از شهادت شهید سلیمانی، ما شاهد تأسیس مکتب شهید سلیمانی هستیم و در این مکتب هزاران سرباز با الگوگیری از شهید حاج قاسم تربیت خواهند شد.

حسنی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه به آینده کشور امیدوار هستند و علی رغم همه  فشارهای کشور و تحریم ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی که وجود دارد اما در بسیاری از حوزه ها اگر شاخص ها را بنگیریم شاهد رشد چشمیگری هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم عزیز ملکشاهی در زمان دفاع مقدس با تقدیم 385 شهید گرانقدر، 2100 جانباز و 11 آزاده سرافراز و حضور پنج  هزار رزمنده دلاور در طول 8 سال دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام به اثبات رساندند .
 
وی بیان کرد: در عرصه سیاسی در انتخابات دور گذشته مشارکت 85 درصدی نیز نشان از علاقه مندی و وفاداری مردم این دیار به نظام جمهوری اسلامی است. 

حسنی اضافه کرد: وظیفه ماست که قدردان این مردم باشیم و هر آنچه که در توان داریم در خدمت رسانی به این عزیزان به کار بگیریم .

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: در جریان انتخابات دولت جدیدی با گفتمان انقلابی روی کار آمده است که تاکنون این گفتمان اجرایی شده و مردم از برکات آن بهره مند شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است