استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در نشست استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور:

اربعین و گردشگری ۲ مزیت مهم استان ایلام برای توسعه است/زیرساخت های حوزه سلامت استان نیازمند توجه ویژه دولت است

اربعین و گردشگری ۲ مزیت مهم استان ایلام برای توسعه است/زیرساخت های حوزه سلامت استان نیازمند توجه ویژه دولت است

‍ استاندار ایلام در نشست استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور:
📎 اربعین و گردشگری ۲ مزیت مهم استان ایلام برای توسعه است/زیرساخت های حوزه سلامت استان نیازمند توجه ویژه دولت است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در نشست استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور اظهار داشت: استان ایلام به عنوان قطب اربعین از ظرفیت گسترده‌ای برای گردشگری مذهبی در کشور برخوردار است.

وی افزود: مردم ایلام به خادمی زوار اربعین حسین علیه السلام مفتخر هستند و هر ساله مردم استان افتخار میزبانی بیش از ۶ میلیون زائر اربعین حسینی را دارند.

استاندار ایلام ادامه داد: مردم استان همچنین میزبان زائران عراقی در سفر به مشهد مقدس هستند که نیاز است زیرساخت های مرز بیش از گذشته تجهیز و توسعه باید.

دکتر بهرام نیا در ادامه از ظرفیت های مهم توسعه ای در استان گفت و تصریح نمود: یکی از ظرفیت های مهم بحث اربعین، ظرفیت دوم توانمندی های استان در حوزه گردشگری سلامت است که برای استفاده از این ظرفیت باید زیرساخت های این حوزه در استان ایجاد شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: استان ایلام با توجه به آثار باستانی فراوان ملی و طبیعی ظرفیت عمده ای در ارتباط با صنعت گردشگری دارد.

وی تاکید کرد: میراث فرهنگی با بالا بردن سقف تبصره ۱۸ توجه ویژه ای به استان ایلام در صنعت توریسم و گردشگری داشته باشد.

🔹 این همایش با موضوع گردشگری و هماهنگی ستاد خدمات سفر با حضور وزیر کشور، وزیر میراث فرهنگی و استانداران سراسر کشور در تهران برگزاری شد. 

♦️ گفتنی است در پایان این نشست ضمن بازدید از غرفه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان توسط وزیر کشور و استاندار ایلام آئین رونمایی از بزرگداشت ثبت زمین فوتبال شهدای چوار برگزار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است