استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

توجه به جایگاه معلم و آموزش و پرورش لازمه رشد و توسعه هر کشوری است/ایران رتبه ۱۶ جهان در حوزه دانش های نو است

توجه به جایگاه معلم و آموزش و پرورش لازمه رشد و توسعه هر کشوری است/ایران رتبه ۱۶ جهان در حوزه دانش های نو است

معاون استاندار ایلام:
📎 توجه به جایگاه معلم و آموزش و پرورش لازمه رشد و توسعه هر کشوری است/ایران رتبه ۱۶ جهان در حوزه دانش های نو است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، لازمه رشد و توسعه هر کشور و جامعه را تکریم معلم و جایگاه آن و توجه ویژه به آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: اگر در این راستا نقش خود را بخوبی ایفا کنیم، بطور قطع در همه زمینه ها موفق خواهیم شد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به علم و پژوهش و ترویج اخلاق و معنویت تاکید دارند و همه باید این مسیر را با جدیت دنبال کنیم.

وی افزود: طی ۲ دهه گذشته کارهای بسیار خوبی در کشور انجام شده و جهش قابل توجه ای را در عرصه های مختلف شاهد بودیم که نیاز است جهش ها استمرار داشته باشد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: کشور ایران در حوزه دانش های نو در بین ۲۰۰ کشور رتبه ۱۶ را کسب کرده که به فرموده مقام معظم رهبری علی رغم این موفقیت باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

حسنی تاکید کرد: جهاد و نهضت علمی در کشور باید بیش از گذشته مورد توجه متولیان امر باشد چراکه غربی ها به وسیله دانش، سبک زندگی غربی را به کشور های ضعیف از نظر علمی تحمیل کرده اند تا بتوانند حوزه سیاست و اقتصاد آنان را در دست بگیرند.

وی ادامه داد: انتظار داریم بیش از گذشته شاهد موفقیت روز افزون در این عرصه باشیم گرچه در این مسیر دشمن در حال تلاش است و مصداق آن ترور دانشمندان هسته ای کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به ترور شهید داریوش رضایی نژاد گفت: ترور شهید رضایی نژاد و دیگر شهدای دانشمند نشانگر این بود که دشمن نقطه قوت و اقتدار ما را شناسایی کرده است اما دانشمندان ما روز به روز قله های علمی جدید را فتح و این رشد علمی و حرکت در مسیر این شهدا ادامه دارد.

♦️ در پایان این مراسم از زحمات امیر مهردادی تقدیر و علی درویشی بعنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ایلام منصوب شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است