استانداری ایلام

‍ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

نظارت بر بازار تشدید می شود.

نظارت بر بازار تشدید می شود.

‍ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
⭕️ نظارت بر بازار تشدید می شود.

🔹 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نظارت بر بازار تشدید ‌ومستمر می شود.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ایام پایان سال و عید نوروز قرار داریم باید به صورت مرتب بازار از نظر نظارت بر قیمت ها و کمبود اجناس پایش و رصد شود.

وی افزود: از مناطق مختلف نمونه برداری شود و بررسی قیمت صورت گیرد که احجافی در حق مردم صورت نگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: همچنین وضعیت میوه و تره بار، مرغ و گوشت و سایر کالاهای ضروری مردم به صورت مرتب بررسی و پایش شود و اگر گران فروشی و تخلفی رخ داد با فرد خاطی توسط دستگاه قضایی برخورد شود.

دکتر عباسی اظهار داشت: مردم در تنگنای اقتصادی هستند با نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها باید تلاش شود باری را از دوش مردم برداریم.

وی افزود: نباید اجازه داد انحصار ایجاد شود باید با پیگیری و راه اندازی برخی کشتارگاه ها به نوعی رقابت در بین این کشتارگاه ها ایجاد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر ضرورت راه اندازی میدان میوه و تره بار استان تاکید کرد و گفت: اگر این میدان راه اندازی شود نظارت ها دقیق، دست دلالان قطع و قیمت میوه و تره بار مناسب سازی می شود.

♦️ گفتنی است که در این نشست علاوه بر بررسی وضعیت و مسایل و مشکلات کشتارگاه های مانشت و سپید مرغ دره شهر، مصوبات ذیل نیز اتخاذ گردید:

● قیمت مرغ تغییر نکند و بازرسان در بازرسی از قصابی های سطح شهر هر کجا گوشت از کیلویی ۱۳۰هزار تومان بیشتر عرضه شد، برخورد کنند.

● کشتارگاه های استان مسائل و مشکلات خود را مکتوب به دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ارایه نمایند تا در نشست آتی در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

🗓 | دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است