استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

‍ ✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر 

استاندار ایلام:
✅ انقلاب اسلامی مظهر ایستادگی در برابر شیطان بزرگ است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام نیا به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
« وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا... »

به یقین انقلاب اسلامی ایران مظهر بیداری و ایستادگی در برابر شیطان بزرگ است. انقلابی که پایان استبداد و سلطه طاغوتیان زمان بود، نماد پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی قلمداد می شود. و دهه مبارک فجر طلیعه درخشش نور اسلام و دمیدن حیات مجدد به مردم کشور است.

دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد و تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشت. 

و این دهه یادآور آن پیر جماران است، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم در سرتاسر عالم بارور نمود و با بنا نهادن جمهوری اسلامی خودباوری و ایستادگی، استقلال و آزادی را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

و اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دشمنان چون گذشته تمام توان و ظرفیت خود را در اعمال تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه همراه با جنگ اقتصادی و روانی بکار بسته اند اما در این برهه از زمان نیز چون گذشته ملت بزرگ ایران اسلامی با وحدت کلمه، ایمان و اتکال راسخ به خداوند متعال بدخواهان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید مستاصل ساخته اند.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام تبریک گفته و یکبار دیگر با آرمان های مقدس امام عظیم الشان (ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کرده ونصایح و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار داده و باگام نهادن در مسیر عزت و سربلندی توام با وحدت و همدلی در راه اعتلای نظام، کشور وخدمت بی شائبه به مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب حرکت خواهیم کرد. 
در پایان سلامتی، سعادت و بهروزی همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می نمایم.

حسن بهرام نیا
استاندار ایلام 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است