استانداری ایلام

استاندار ایلام

⭕️ ۲۲ بهمن ماه رجعت مردم به هویت دینی، مذهبی و استقلال کشور بود

⭕️ ۲۲ بهمن ماه رجعت مردم به هویت دینی، مذهبی و استقلال کشور بود

⭕️ ۲۲ بهمن ماه رجعت مردم به هویت دینی، مذهبی و استقلال کشور بود

استاندار ایلام در نشست با اصحاب رسانه:
📎 جزو ۱۳ کشور برتر جهان در حوزه نظامی هستیم/انقلاب اسلامی عزت و احترام را به ایرانیان بازگرداند/همه بایست قدر این نظام و انقلاب را بدانیم

◻️ بخش دوم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در بخش دوم صحبت های خود در نشست با اصحاب رسانه، دهه فجر و ۲۲ بهمن را ماه رجعت مردم به هویت دینی، مذهبی و استقلال کشور عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی عزت و احترام را به ایرانیان بازگرداند.

وی افزود: قبل از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی هویت دینی، انسانی، حقوقی و حقیقی ما زیر چکمه های ظلم و استبداد نه تنها لگد مال شده بود بلکه  ملت ما از حیز انتفاع ساقت شده بود و از مصادیق بارز آن قانون کاپیتولاسیون و حق توحشی بود که ۴۰ هزار مستشار آمریکایی علاوه بر مبالغ هنگفتی که از بیت المال مملکت می گرفتند و به تاراج می رفت، رقم بسیار بالایی نیز به واسطه حق توحش دریافت می کردند!

استاندار ایلام در ادامه گفت: اما به برکت آموزه های دینی و رهبری عالمانه امام راحل (ره) ما توانستیم تار و پود استبداد و رژیم پهلوی را در هم بکوبیم و از بیخ و بن برچینیم که این پیروزی برگرفته از دلسوزی، دغدغه و آگاهی ملت و رهبری داهیانه آن امام عزیز بود.

وی اضافه کرد: امروز به لطف خدا این نظامی که هم اکنون در آستانه‌ی چهل وسومین سالگرد آن قرار گرفته ایم نه تنها در همه‌ی عرصه ها در منطقه حرف برای گفتن دارد بلکه در کل جهان می تواند با صلابت بدرخشد.

دکتر بهرام نیا در ادامه از دستاوردها و خدمات نظام در طول بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گفت و تصریح نمود: ایران اسلامی به برکت این انقلاب شکوهمند امروز در تولید انرژی رتبه‌ی ۲ جهان، در حوزه بهداشت و درمان رتبه ۷ جهان، در تولید واکسن رتبه ۱۰ جهان، در تولید فن آوری رتبه ی ۱۷ جهان، در فن آوری فضایی رتبه‌ ۱۵ جهان، در چرخه‌ی سوخت هسته در رتبه ۱۴ جهان و در قدرت نظامی جزو ۱۳ کشور برتر دنیا هستیم.

وی با عنوان این مطلب که در دوران دفاع مقدس حتی برای سیم خاردار هم نیازمند بودیم و برای مهمات اولیه مشکلات فراوانی داشتیم، اضافه کرد: امروز به برکت وحدت و همدلی، هم آوایی، آموزه های دینی و اعتقادی که برگرفته از رهبری داهیانه امام راحل (ره) و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ایران عزیز در جایگاه‌ رفیع و قله های ترقی و پیشرفت قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که امروز ایران اسلامی به عنوان رهبر و هادی مقاومت در منطقه شناخته شده و تصمیم گیری در منطقه بدون ایران امکان پذیر نخواهد بود، تاکید کرد: باید همه ما قدر این نظام و انقلاب را بدانیم و با حضور هوشمندانه و متعهدانه در صحنه ضمن تداوم راه عزت و اقتدار نقشه های شوم دشمنان را هم نقش بر آب سازیم.

♦️ در این نشست که با حضور گسترده اصحاب رسانه مواجه شد، خبرنگار نقطه نظرات و سوالات خود را با استاندار ایلام مطرح کردند و دکتر بهرام نیا به سوالات آنها پاسخ داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است