استانداری ایلام

استاندار ایلام

در جریان انتخاب شهردار ایلام اگر کوتاهی صورت گیرد ما به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم/حال نوبت منتخبان است که به اعتقاد مردم پاسخ دهند

در جریان انتخاب شهردار ایلام اگر کوتاهی صورت گیرد ما به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم/حال نوبت منتخبان است که به اعتقاد مردم پاسخ دهند

استاندار ایلام:
⭕️ در جریان انتخاب شهردار ایلام اگر کوتاهی صورت گیرد ما به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم/حال نوبت منتخبان است که به اعتقاد مردم پاسخ دهند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در نشست با اصحاب رسانه با ابراز امیدواری برای تعیین تکلیف هر چه سریعتر شهردار ایلام، گفت: اگر در پروسه انتخابات شهردار کوتاهی صورت گیرد ما وظیفه‌ی قانونی خود را می دانیم و در چارچوب مقررات اقدام خواهد شد.

وی با عنوان این مطلب که یکی از مصادیق مردم سالاری، شرکت مردم در انتخابات و تعیین نمایندگان خود در شوراهای شهر است، گفت: وظیفه ی منتخبان است که در قالب ارائه خدمات به اعتماد مردم پاسخ دهند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم شهر از طریق انتخاب شهردار است و توسط شورای شهر باید انجام شود.

استاندار ایلام یکی از مطالبات محقق نشده ی مردم از شورای شهر را بحث انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت:  مدت هاست این مسئله برطرف نشده است و در این راستا اعضای شورای شهر را احضار و از آنان درخواست و مطالبه کردیم و برای معرفی گزینه های شهرداری ۱۲ روز مهلت دادیم.

وی افزود: شورای شهر به صورت استمزاجی به موقع اسامی افرادی را برای استعلام از دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی به ما اعلام کرد و ما هم برای استعلام ارسال کردیم.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که شهر ایلام از نظر بافت شهری و زیرساخت ها با مشکلات موجه است، اظهار داشت: شهر ایلام با توجه به این که محل تردد زوارو گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد می طلبد یک شهردار توانمند و خلاق که در راستای درآمدزایی پایدار اقدام کند، مدیریت آن را بر عهده بگیرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم هر چه سریعتر موضوع انتخاب شهردار ایلام محقق شود؛ اگر کوتاهی صورت گیرد ما وظیفه ی قانونی خود را می دانیم و در چارچوب مقررات اقدام خواهد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است