استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

برگزاری همایش ملی اسوه های صبر و مقاومت

برگزاری همایش ملی اسوه های صبر و مقاومت

برگزاری همایش ملی اسوه های صبر و مقاومت
جلسه کارگروه همایش ملی اسوه های صبر و مقاومت در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری و با حضور مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی برگزار گردید .
ابتدا سرکار خانم شیرخانی مدیر کل امور بانوان و خانواده  ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفتند : دفاع مقدس یاد آور رشادت ها و ایثارگری جوانان این مرز و بوم است اما در این میان این زنان بودند که در پشت جبهه ها با حضور گرم خود قوت قلبی برای همسران و فرزندانشان بودند تا سختی نبرد را به دوش بگیرند . 
سرکار خانم شیرخانی افزودند : اگر چه به نقش زنان کمرنگ تر از مردان پرداخته شده اما نباید از این اصل قالب ماند که جنگ بی حضور و حمایت زنان بعنوان مادران و همسران رزمندگان نتیجه ای نداشت . 
سپس خانم میرزایی مشاور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دبیر همایش اسوه های صبر و مقاومت توضیحاتی در خصوص هدف برگزاری همایش و شیوه نامه اجرایی همایش ، شاخص های مرتبط با شناسایی بانوان نویسنده ، شاعر، صاحب نظر،  و فعال در حوزه ایثار ، جهاد و مقاومت در دستگاه های اجرایی بمنظور تجلیل از آنان در همایش توضیحاتی را ارائه دادند . در پایان جلسه پس از بحث و بررسی مصوباتی اتخاد گردید . جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است