استانداری ایلام

دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان با رئیس‌جمهور

استاندار ایلام به اتفاق مجمع نمایندگان استان در دیدار با رئیس جمهور پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی استان شد

استاندار ایلام به اتفاق مجمع نمایندگان استان در دیدار با رئیس جمهور پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی استان شد

🔴 فوری
⭕️ دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان با رئیس‌جمهور

🔹 استاندار ایلام به اتفاق مجمع نمایندگان استان در دیدار با رئیس جمهور پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی استان شد.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا صبح امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در ادامه پیگیری و رایزنی های گسترده خود با مسئولان ارشد کشور اینبار در یک حرکت ارزشمند و به فاصله کوتاه از سفر ریاست جمهوری به استان به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار دکتر رئیسی رفت و پیگیر مسائل و مشکلات استان شد.

استاندار ایلام در این دیدار خواستار تامین اعتبار در خصوص اجرای یادمان های دفاع مقدس و شهدای گمنام و مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس شد و گفت: طرح اتصال ایلام به شبکه ریالی کشور که در مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری به ایلام مغفول مانده بود، نیازمند توجه دولت محترم است.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه خواستار اختصاص اعتبارت لازم برای پرداخت غرامت به مالکان زمین های کشاورزی، باغات و مستحدثات روستایی واقع در حاشیه مخزن سد سیمره شد و گفت: بعد از گذشت ۲ سال از سیل فروردین ماه ۹۸ هنوز مطالبات مردم مناطق سیل زده بالا دست سد و نیروگاه سیمره پرداخت نشده است که این امر مهم نیازمند دستور مساعدت ریاست محترم جمهوری است.
 
دکتر بهرام نیا گفت: مجموع اعتبارت لازم اختصاص یافته به این حوزه  ۳۳۹ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: بخش قابل توجه این اعتبارات به استان لرستان اختصاص یافته است، این درحالیست که متاسفانه سیل در ایلام  خسارات سنگینی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان برجای گذاشته است.

♦️ بر اساس این گزارش در پایان، آیت الله رییسی رییس جمهوری به خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام و نمایندگان استان قول مساعد داد و مقرر شد دکتر مرتضوی معاون اجرایی پیگیری لازم را در این خصوص انجام دهد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است