مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری:
⭕️ دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و تلفن ۱۱۱ یک راه ارتباطی مهم بین مسئولین و مردم است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، علی اصغر خدیو ارتباط با مردم و حضور مسئولان در کنار مردم را منشور دولت سیزدهم خواند و گفت: سامانه ۱۱۱ سامد ارتباط مستقیم بین مردم و دولت را بدون واسطه با شمارهگیری تلفن۱۱۱ برقرار می کند تا مردم مسائل و مشکلات و خواستههای خود را با مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری، نتیجه مطالبات خود را پیگیری میکنند.
وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس منحوس کرونا (امیکرون )این دفتر با دعوت مدیران و ارتباط آنها با مردم از طریق تلفن ۱۱۱ زمینه ایی جهت ارتباط مستقیم و موثر مردم و مسئولین فراهمآورده است.
وی افزود: در هر هفته حداقل دو مدیر دعوت خواهد شد و در سامانه پاسخگوی مطالبات مردمی در زمینه مرتبط با حوزه کاری خود خواهند بود. حضور مدیران از طریق فضای مجازی به اطلاع عموم رسانده می شود.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از بحرانی شدن شرایط و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی گفت: هم استانی های عزیز می توانند در این شرایط کرونایی از طریق «سرشماره ۱۱۱» در ساعات اداری ( ۸ صبح لغایت ۱۳ ) نسبت به طرح مسائل خود اقدام نمایند.
وی در ادامه از وظایف ذاتی و خطیر دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت و تصریح نمود: از جمله این وظایف می توان به مبارزه با مفاسد اداری؛ ارتقاء سلامت اداری؛ شناسایی گلوگاه های فساد خیز؛ رعایت حقوق شهروندی در ادارات و همچنین نظارت بر روند پاسخگویی مدیران به مردم شریف به عنوان ولی نعمتان نظام اشاره نمود.
وی اضافه کرد: لذا در این راستا از تمام مردم شریف استان تقاضا نمود هرگونه شکایت؛ پیشنهاد و انتقاد خود را در اسرع وقت به دفتر بازرسی جهت پیگیری و برخورد با متخلفین اداری اطلاع دهند.
خدیو همچنین اظهار داشتند: موارد دریافتی در اسرع وقت در دستور کار قرار گرفته؛ بررسی می گردد و نتایج به اطلاع شاکی رسانده می شود. در خصوص نحوه مبارزه با مفاسد اداری این دفتر قاطعانه برخورد خواهد نمود و هیچگونه مماشاتی لحاظ نخواهد شد.
وی افزودند: حسب دستور استاندار محترم مبنی بر لزومنظم و انضباط اداری این دفتر مسئول نظارت بر این مورد نیز می باشد، لذا در صورت مشاهده بی نظمی و عدم ارائه خدمت به ارباب رجوع و سرگردانی آنها در ساعات کاری گزارش بازرسان دفتر به استحضار استاندار محترم خواهد رسید و نحوه برخورد قانونی با مدیران و کارکنان خاطی برابر مقررات در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در ادامه گفت: میزخدمت حضوری و الکترونیکی دستگاههای اجرایی جهت ارائه خدمت موثرتر به مراجعین بایستی در اسرع وقت راه اندازی شده و کارشناسان خبره هر دستگاه نسبت به راهنمایی و انجام کارهای مراجعین در کمترین زمان و بهترین شکل اقدام نمایند. تیم های بازرسی این دفتر این موضوع را جدی پیگیری کرده و تا حصول نتیجه بازرسی ها ادامه خواهد داشت.
وی در پایان بیان نمودند: نتایج تمام بازرسیها؛ حضور مدیران و پاسخگویی آنها در سامانه ۱۱۱ و همچنین تکریم ارباب رجوع و مبارزه با مفاسد اداری در ارزیابی سالیانه مدیران لحاظ می گردد.
🗓 | شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
@IlamProvince_news