استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا:

تعطیلی مدارس نداریم/تفویض اختیار وضعیت مدارس به شورای مدرسه/رسانه ها در خط مقدم جبهه مقاله با کرونا فداکاری کردند/در این شرایط نیازمند نشاط اجتماعی هستیم/

تعطیلی مدارس نداریم/تفویض اختیار وضعیت مدارس به شورای مدرسه/رسانه ها در خط مقدم جبهه مقاله با کرونا فداکاری کردند/در این شرایط نیازمند نشاط اجتماعی هستیم/

⭕️ ارائه پیشنهاد استاندار ایلام در ستاد ملی کرونا

استاندار ایلام در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا:
 تعطیلی مدارس نداریم/تفویض اختیار وضعیت مدارس به شورای مدرسه/رسانه ها در خط مقدم جبهه مقاله با کرونا فداکاری کردند/در این شرایط نیازمند نشاط اجتماعی هستیم/ برگزاری مراسم اعتکاف، برنامه های فرهنگی و ورزشی با رعایت پرتکل های بهداشتی/در نمایشگاه بین‌المللی تهران شاهد هنرنمایی هنرمندان صنایع دستی استان بودیم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در یکصد و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز ماه رجب و تسلیت شهادت امام هادی(ع) از ارائه یک پیشنهاد به ستاد ملی مقابل با کرونا خبر داد و گفت: در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد داده شد رنگ بندی جدید با توجه به شرایط و مولفه های جدید صورت گیرد.

 وی در ادامه گفت: با این حال تصمیمات ستاد استانی کرونا بایست در قالب و چارچوب تصمیمات ملی باشد. 

استاندار ایلام در ادامه آمار تزریق دزهای مختلف واکسن مقابله با کرونا در استان را مناسب عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم سن تزریق واکسن دانش آموزان را از ۹ سال به ۵ سال تعمیم دهیم و رضایت خاطر خانواده‌ها را نیز در این زمینه لحاظ کنیم کمک بسیار خوبی به پیشگیری از مرگ و میر ه ناشی از ویروس کورنا خواهد کرد.

وی درخصوص وضعیت مدارس در شرایط جدید کرونایی گفت: تعطیلی مدارس ممنوع است و اگر مواردی هست که نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد بایست برای تصمیم گیری به شورای مدرسه واگذار شود.

وی افزود: بطور کلی تعطیلی مدارس نداریم اما اگر تصمیمی در این خصوص گرفته شود بصورت اختصاصی از طریق سخنگوی ستاد کرونای استانی اعلام می شود.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که امروز نیازمند نشاط اجتماعی در جامعه هستیم گفت: در این راستا برگزاری کنسرت ها و برنامه های ورزشی با حفظ شعاعر و در چارچوب مصوبات ستاد کرونا و بارعایت پرتکل های بهداشتی منعی ندارد.

وی در ادامه از تلاش های فداکارانه اصحاب رسانه تقدیر کرد و گفت: رسانه ها در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا بودند و در بحث اطلاع رسانی و تولید محتوا عملکرد قابل قبولی داشته اند و در این مسیر افرادی هم جان خود را فدا کردند که به روح همه آنها درود می فرستیم.

استاندار ایلام در ادامه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات تاکید کرد و گفت: اگر کارمندی دچار بیماری کرونا شود لازمه قانونی بودن و مجوز استراحت در منزل گواهی پزشکی مبنی بر استراحت پزشکی است که بایست ارائه دهد.

وی در ادامه بر واکسیناسیون کامل در ادارات تاکید کرد و گفت: در این راستا می بایست از ورود افراد واکسن نزده به ادارات جلوگیری کرد و افرادی که به دلایل پزشکی معذورات دارند می بایست هر ۱۵ روز با هزینه خود تست منفی کرونا ارائه دهند.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص مراسم اعتکاف گفت: در این شرایط کرونایی ورود افراد بالای ۶۰ سال به این مراسمات ممنوع است و افرادی که در این مراسم شرکت می کنند بایست تست منفی کرونا داشته و دو نوبت واکسن کرونا را زده باشند و در نهایت تعداد افراد حاضر در مراسم هم بایست به اندازه ۳۰ درصد فضا مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر بهرام نیا در پایان با اشاره به بازدید وزیر کشور از صنایع دستی استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: در نمایشگاه بین‌المللی تهران شاهد هنرنمایی هنرمندان صنایع دستی استان بودیم و می بایست از این ظرفیت مهم در راستای ایجاد اشتغال و توسعه استان استفاده نمود.

وی در ادامه گفت: همچنین در این بازدید به اتفاق وزیر کشور آئین رونمایی از بزرگداشت ثبت زمین فوتبال شهدای چوار برگزار گردید و این موضوع در سطح ملی انعکاس داده شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است