استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

📎دستگاه ها با بالا بردن اثربخشی و کارایی میزان بهره‌وری خود را ارتقا دهند/مدیران دستگاه های اجرایی تا هفته آینده گزارش جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور را ارائه دهند

📎دستگاه ها با بالا بردن اثربخشی و کارایی میزان بهره‌وری خود را ارتقا دهند/مدیران دستگاه های اجرایی تا هفته آینده گزارش جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور را ارائه دهند

⭕️ برای توسعه ناچار به افزایش بهره وری هستیم

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان:
📎دستگاه ها با بالا بردن اثربخشی و کارایی میزان بهره‌وری خود را ارتقا دهند/مدیران دستگاه های اجرایی تا هفته آینده گزارش جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور را ارائه دهند/ادارات دولتی لیست تمام املاک مازاد خود را اعلام کنند

● بخش دوم

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان خواستار افزایش بهره‌وری در امور استان شد و گفت: بهره‌وری مجموعه ای از عملکرد مربوط به هر دستگاه است که وظیفه ذاتی در ارتباط با امور مربوطه دارد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که برای توسعه ناچار به افزایش بهره‌وری در امور هستیم، اضافه کرد: سازمانی دارای بهره وری مطلوب است که بتواند دو پارامتر اثربخشی و کارایی را توام با هم داشته باشد.

وی افزود: هرگاه شاخص‌هایی مرتبط با برنامه ریزی با محوریت زمان و هرگاه شاخص هایی مرتبط با کار و منابع تعریف شده داشته باشیم آنگاه می توان انتظار بهره‌وری در امور را داشته باشیم.

استاندار ایلام در بخش دوم صحبت های خود با عنوان این مطلب که مدیران دستگاه های دولتی در استان لیست تمام املاک مازاد دولتی خود را اعلام کنند، افزود: با تعیین تکلیف اموال و املاک دستگاه‌های اجرایی، منابع مالی مناسب برای تکمیل برخی طرح‌ها تامین و بخش قابل توجهی از منابع دولتی آزاد می‌شوند و می‌توان در طرح‌های دیگری به‌کارگیری شوند.

وی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه سال آینده یک صندوق استانی بنام صندوق پیشرفت و عدالت ایران با سرمایه اولیه دو هزار میلیارد تومان به این منظور در نظر گرفته شده است افزود: قرار است مابقی از محل حاصل از فروش این املاک «اموال غیرمنقول و مازاد استان و...» به عنوان تسهیلات ارزان قیمت با نرخ پایین جهت تحقق نرخ رشد اقتصادی تعیین شده استان در حوزه رونق اقتصادی، کاهش تورم، کاهش بیکاری و نهایتا افزایش اشتغال اختصاص یابد.

دکتر بهرام نیا در بخش سوم صحبت‌های خود خواستار پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور شد و تاکید کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور مربوط به نهادها است و با توجه به تعدد سفرهای استانی رئیس جمهور و نزدیک شدن به پایان سال، مدیران دستگاههای اجرایی نسبت به جذب اعتبارات این حوزه تمام توان خود را به کار بگیرند و تا هفته آینده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گزارش آن را ارائه دهند.

وی افزود: ما یک نفر را به منظور پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام مأمور کرده ایم و نیاز است مدیران دستگاه های اجرایی استان با وی همکاری لازم را به عمل آورند.

استاندار ایلام در بخش پایانی صحبت‌های خود خواستار نظارت و حل معضل گرانی در بازار شد و گفت: بحث میدان میوه و تره بار و صنوف و آلاینده ها دو موضوع مهمی هستند که بایست جزو اولویت متولیان امر باشد.

وی در ادامه خواستار اعمال نرخ اجناس به قیمت کارشناسی شده و قانونی شد و گفت: در این سازوکار جوری عمل شود که در این شرایط سخت خروجی کار به نفع مردم باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است