استانداری ایلام

معاون سیاسی استاندار ایلام در جمع مردم روستای سرتنگ زعفرانی شهرستان مهران:

مرزنشینان دشمن را در منطقه‌ی صفر مرزی متوقف کردند/سیاست دولت در توجه و تقویت مرزها و مهاجرت معکوس مردم به این مناطق است

مرزنشینان دشمن را در منطقه‌ی صفر مرزی متوقف کردند/سیاست دولت در توجه و تقویت مرزها و مهاجرت معکوس مردم به این مناطق است

معاون سیاسی استاندار ایلام در جمع مردم روستای سرتنگ زعفرانی شهرستان مهران:
📎مرزنشینان دشمن را در منطقه‌ی صفر مرزی متوقف کردند/سیاست دولت در توجه و تقویت مرزها و مهاجرت معکوس مردم به این مناطق است
 
📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در هفتمین روز از دهه ی مبارک فجر در سفر به شهرستان مهران در مراسم آغاز عملیات  احداث روستای سرتنگ زعفرانی و درجمع مردم این روستا با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق محروم گفت: دشمن شعار فتح امروز مهران و فردا تهران را می دادند اما مردم مرزنشین همین مناطق دشمن را در منطقه‌ی صفر مرزی متوقف کردید و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع از تمامیت ارضی کشور داشتند.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که آباد کردن مناطق مرزی و احیای روستاهای مرزی از سیاست های دولت خدمتگذار است، گفت: مرزنشینان حافظان امنیت و پاسداران مدافع حریم مرزهای جمهوری اسلامی هستند و امروز سیاست دولت در توجه و تقویت مرزها و مهاجرت معکوس مردم به این مناطق است.

وی افزود: تلاش داریم روستاهای دیگری که در مناطق مرزی هستند و سایر روستاهایی که مردم برای احیای آنها استقبال کنند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه گفت: انشاءالله با اقداماتی که انجام شده در آینده شاهد اسکان و مهاجرت معکوس مردم به این مناطق باشیم و آبادانی و رونق را در این دیار شاهد باشیم.

وی با عنوان این مطلب که امروز روز بسیار خوشحال کننده ای برای همه ما است، اظهار داشت: مرزی که ۸ سال زیر گلوله باران دشمن بود امروز مردمانش در کمال آرامش حضور دارند و با علاقه خاصی در مناطق مرزی که متعلق به خود آنان است اسکان دائم پیدا کرده اند.

حسنی در ادامه نگاه استاندار ایلام به مقوله مرز را مثبت خواهد و گفت: نماینده عالی دولت در استان و مجموعه مسئولان استان به مناطق مرزی و محروم توجه ویژه دارند و در این راستا تلاش می شود که برای آبادانی این مناطق اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

بر اساس این گزارش امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام کار احداث روستای سرتنگ زعفرانی با مساحت ۲۳ هکتار و با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است