استانداری ایلام

استاندار ایلام در سفر به شهرستان بدره

دولت سیزدهم بر تحقق گفتمان عدالت محوری متمرکز شده است/۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۹۱۷ میلیارد ریال در شهرستان بدره به بهره برداری خواهد رسید

دولت سیزدهم بر تحقق گفتمان عدالت محوری متمرکز شده است/۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۹۱۷ میلیارد ریال در شهرستان بدره به بهره برداری خواهد رسید

⭕️ در سند آمایش سرزمینی استان توازن اعتبارات لحاظ خواهد شد ...

استاندار ایلام در سفر به شهرستان بدره:
📎دولت سیزدهم بر تحقق گفتمان عدالت محوری متمرکز شده است/۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۹۱۷ میلیارد ریال در شهرستان بدره به بهره برداری خواهد رسید

📲| به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ که همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر به شهرستان بدره سفر کرده است در آیین افتتاح سالن ورزش های رزمی این شهرستان هدف دولت مردمی سیزدهم را خدمت به آحاد مردم در جامعه دانست و اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت های منطقه با همکاری شهروندان و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل زیرساختی شهرستان بدره استفاده شود.

وی در ادامه گفت: همه باید تلاش کنیم تا شاهد کاهش فشار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم تا روحیه نشاط، شادابی و امید در مردم افزایش پیدا کند.

استاندار ایلام با اشاره به طرح های افتتاحی دهه مبارک فجر در استان یادآور شد: ۲۴۳ پروژه دهه‌ فجر با مجموع اعتبار ۲۰ هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در این استان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های دهه فجر استان ایلام برای یک هزار و ۸۹۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: مجموع پروژه‌های عمرانی دهه فجر ۱۸۹ طرح با اعتبار ۱۷ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال و در حوزه اقتصادی ۵۴ طرح با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده و به بهره‌برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به طرح های افتتاحی این ایام در شهرستان بدره گفت: ۱۰ طرح عمرانی و ۶ طرح اقتصادی با اعتباری افزون بر ۹۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که این‌گونه طرح ها در راستای خدمت و رضایتمندی مردم است.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه توزیع اعتبارات ملی و استانی بر اساس ایجاد توزان و عدالت‌محور خواهد بود، گفت: طرح آمایش سرزمینی استان در حال انجام است که در آن اصل مهم‌ توازن اعتبارات لحاظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم ارئه خدمت صادقانه به مردم است، ادامه داد: مردم یکی از ارکان اصلی انقلاب هستند که مسوولان باید خود را به آنها نزدیک کرده و با تمام تلاش در راستای تقویت نظام اسلامی به آنان خدمت کنند.

استاندار ایلام در خصوص افتتاح سالن ورزش های رزمی شهر بدره اظهار داشت: امیدواریم با بهره برداری از این سالن شاهد تربیت‌ جوانانی در عرصه های فرهنگی، ورزشی در سطح ملی و کشوری باشیم.

وی افزود: این استان دارای ورزشکاران با استعداد با ظرفیت های بالقوه ای است‌ که باید تلاش کنیم زیرساخت های این حوزه را توسعه دهیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است