استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره به مزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره به مزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.


🔹استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان بدره به مزار شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا صبح امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران استانی به شهرستان بدره سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان به مزار شهدا رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهداست و همه وظیفه داریم از این درخت تنومند پاسداری کنیم.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که مردمان این دیار چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون که میزبان زائران عتبات عالیات هستند در قبله گاه و گرانیگاه همه مردم ایران قرار دارند، اضافه کرد: در دوره ای که مسئولیت معاونت سیاسی استانداری ایلام بر عهده داشتم ارتقاء بخش بدره به شهرستان پیگیری و به سرانجام رسید.

وی در ادامه گفت: هرگز مردم داری و مهمان نوازی مردمان این خطه را فراموش نمی‌کنم که علیرغم کاستی ها و نارسایی ها با همه بضاعت خود به استقبال مسئولان می‌آمدند و از تبدیل شدن بدره به شهرستان خوشحال بودند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه با گذشته ۸ سال از تبدیل شدن بدر به شهرستان هنوز این خطه با کاستی های زیادی مواجه است، اظهار داشت: امیدواریم با کمک تمام دلسوزان موثرین و مدیران استان با همه ظرفیت ها بتوانیم این دیار را به سمت توسعه سوق دهیم.

وی در ادامه تراز فرهنگی اجتماعی دینی مذهبی و غیرت عشایری مردم این منطقه زبانزد خاص و عام دانست و گفت: امیدواریم به گونه‌ای عمل نماییم تا زیرساخت‌های این دیار نیز به تراز فرهنگی و اجتماعی مردمان آن نزدیک کنیم.

دکتر بهرام نیا در پایان در خصوص چینش مدیران در دولت جدید گفت: در این خصوص نسبت به سایر نقاط کشور جلوتر و موفق تر عمل کرده‌ایم و حداکثر تا یک ماه آینده ترکیب مدیران استان نیز تکمیل خواهد شد.

♦️ افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های دهه مبارک فجر از برنامه های مهم دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در سفر یک روزه به شهرستان بدره است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است