استانداری ایلام

استاندار ایلام

نیروی انتظامی در هر شرایطی ضامن اقتدار، امنیت، نظم و ارامش در کشور بوده است/آخرین مأمن تظلم خواهی پاسگاه‌ها و کلانتری ها هستند/جایگاه پلیس و نیروی انتظامی در بین مردم جایگاه ویژه ای است

نیروی انتظامی در هر شرایطی ضامن اقتدار، امنیت، نظم و ارامش در کشور بوده است/آخرین مأمن تظلم خواهی پاسگاه‌ها و کلانتری ها هستند/جایگاه پلیس و نیروی انتظامی در بین مردم جایگاه ویژه ای است

⭕️ نیروی انتظامی تکمیل کننده پازل نظم و امنیت در کشور است ...

#استاندار_ایلام:
📎نیروی انتظامی در هر شرایطی ضامن اقتدار، امنیت، نظم و ارامش در کشور بوده است/آخرین مأمن تظلم خواهی پاسگاه‌ها و کلانتری ها هستند/جایگاه پلیس و نیروی انتظامی در بین مردم جایگاه ویژه ای است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در همایش سراسری روسای کوپ «کلانتری ها و پاسگاههای کل استان» و فرماندهان انتظامی شهرستان ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی و ۱۴۲ شهید والامقام در استان ایلام گفت: هر شهید یک پرچم برافراشته است و آن نماد عزت و استقلال این کشور است.

وی با عنوان این مطلب که نیروی انتظامی در هر شرایطی ضامن اقتدار، امنیت، نظم و آرامش در کشور بوده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی بیش از ۱۰۰ وظیفه دارد که برآیند آنها در راستای امنیت، آرامش و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه پلیس و نیروی انتظامی در بین مردم جایگاه ویژه ای است، گفت: این جایگاه کاملا متفاوت با دیگر نیروهایی که در اقصی نقاط جهان وظیفه نظم و امنیت دارند، است. چراکه زحمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همراه با معنویت و آموزه های دینی است که سعادت دنیوی و اخروی آنها را در بر دارد.

وی افزود: و اینچنین است که جایگاه بی بدیل سبز پوشان و سبز قامتان این مرز و بوم با جایگاه هم صنفان خود در سایر کشورهای جهان متفاوت است.

دکتر بهرام نیا در ادامه خطاب به نیروی انتظامی گفت: چون سرباز ولایت، اسلام، دین و ملت و حریت و آزادگی هستید بر خود ببالید.

ویاضافه کرد: این لباس مقدس برای دفاع از مردمی است که همه وجود خود را وقف اسلام کرده‌اند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به حضور حماسی مردم استان ایلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: علی رغم شرایط جوی نامساعد و اپیدمی کرونا، مشکلات اقتصادی و ... با این همه ناملایمات مردم حضور مقتدرانه‌ای در صحنه داشتند و امروز نیروی انتظامی خادم اینچنین مردمان سترگی است.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه تکمیل کننده پازل امنیت در استان را نیروی انتظامی قلمداد نمود و گفت: این نظم و اقتدار و امنیت از پاسگاه‌ها، کلانتری ها، راهنمایی و رانندگی، حوزه نظام وظیفه، گذرنامه، دایره آگاهی، حفاظت، اطلاعات و ... تا رده های مختلف فرماندهی نیروی انتظامی را در برگرفته است.

وی در ادامه بر تقویت اعتماد مردمی تاکید کرد و گفت: آخرین مأمن تظلم خواهی پاسگاه‌ها و کلانتری ها هستند و در این راستا می توان با عملکرد متعهدانه اعتماد را در بین مردم تقویت کرد.

دکتر بهرام نیا با تاکید بر این مهم که بایست فاصله زمانی انجام جرایم تا برخورد قانونی کوتاه باشد، افزود: در اینجا لازم است اقتدار در راستای احقاق حق مردم توامان با مهربانی و حسن خلق در کنار مردم باشد.

 استاندار ایلام در پایان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در هنجار سازی و رفع معضلات اجتماعی گفت: در این زمینه نیروی انتظامی بعنوان متولی نظم و انضباط در جامعه دارای نقش مهم و حائز اهمیتی است.

وی افزود: برخی از جرایم مانند اعتیاد به مخدر چون بمب خاموش در جامعه عمل می کند و در این راستا نقش و وظیفه نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری و بازدارندگی تعیین کننده و حیاتی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است