استانداری ایلام

‍ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

نیازمند جوان سازی جمعیت کشور هستیم/قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی شود

نیازمند جوان سازی جمعیت کشور هستیم/قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی شود

‍ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
📎 نیازمند جوان سازی جمعیت کشور هستیم/قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی در مراسم اهدای جهیزیه به زوجین، با تبریک ایام ماه رجب و ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر، با اشاره به کند بودن رشد جمعیت در کشور گفت: در استان ایلام نیز روند رشد جمعیت کند و نگران کننده است.

وی در ادامه گفت: اگر روند افزایش جمعیت در استان و کشور به همین روال پیش برود به زودی شاهد یک جمعیت مسن در جامعه خواهیم شد و این در راستای چشم انداز توسعه ای کشور نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام وجود نیروی انسانی جوان و با انگیزه را مهم ترین سرمایه هر کشوری خواند و گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به عنوان یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی افزود: برای ایجاد تحرک، نشاط و خلاقیت در جامعه ما نیازمند یک جامعه جوان در کنار سایر گروه های سنی هستیم و در این راستا لازم است برنامه های تنظیم جمعیت توسط متولیان امر به درستی اجرایی شود.

♦️ گفتنی است در پایان این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شد، طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و دیگر مسوولان استانی، یکصد سری جهزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی به ارزش حدود سه میلیارد تومان اهدا شد.

🔸 از ابتدای سالجار ی تاکنون ۵۲۲ سری جهزیه  به ارزش بیش از ده میلیارد تومان بین نوعروسان در استان ایلام توزیع شده است.

🗓 | دوشنبه ۲۵ بهمن

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است