استانداری ایلام

استاندار ایلام

استان ایلام ظرفیت های مهمی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد

استان ایلام ظرفیت های مهمی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد

‍ ⭕️ قرارگاه خاتم در حوزه های مختلف استان سرمایه‌گذاری می کند ...

#استاندار_ایلام:
 ✔️ استان ایلام ظرفیت های مهمی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا عصر امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در جریان رایزنی ها و پیگیری های گسترده خود در مرکز پس از حضور در نشست استانداران سراسر کشور، به دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) رفت و با مجموعه مدیران هلدینگ های این قرارگاه نشستی برگزار کرد.

استاندار ایلام در این جلسه که با حضور سردار سیدحسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، مجموعه معاونین و مدیران هلدینگ راهسازی قرارگاه و مهندس هژبری سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری ایلام برگزار شد، ضمن تشکر از مجموعه تلاش ها و زحمات قرارگاه خاتم در کارهای عمرانی اقصی نقاط کشور به ویژه در استان ایلام گفت: استان ایلام به واسطه اینکه مسیر شماره یک برای ورود زوار به عتبات عالیات است نیازمند زیرساخت های لازم در حوزه اربعین به ویژه در بخش راه است.

وی در ادامه گفت: در این بین احداث باند دوم چهار خطه شدن جاده حمیل به شباب در دستور کار قرارگاه‌ خاتم بوده که نیازمند تسریع در کار است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به ظرفیت های مهم استان در حوزه های مختلف خواستار سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در استان شد و گفت: استان ایلام در حوزه آب و خاک و کشاورزی، دارای ظرفیت و استعداد فراوان است و در حال حاضر سامانه گرمسیری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه و استهلاک زیرساخت های آن لازم است تا ۶ ماه آینده این پروژه مهم به بهره‌برداری برسد که در این راستا نیازمند کمک و مشارکت قرارگاه خاتم هستیم.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به ظرفیت های مهم حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان گفت: در این حوزه هم فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد و در این راستا پارک پلی پروپیلن ایلام در دست اقدام بوده که نیاز است قرارگاه خاتم در این بخش نیز کمک و سرمایه گذاری لازم داشته باشد.

♦️ گفتنی است در پایان این نشست مصوباتی در جهت سرمایه گذاری و مشارکت قرارگاه خاتم در حوزه های مختلف عمران و آبادانی استان از جمله در بخش‌های کشاورزی، انرژی و راه سازی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است