استانداری ایلام

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی ایلام:

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام سه ماه آینده تکمیل می شود./ناظرین فنی مربوطه بایست جوابگو تاخیر در بهره برداری از این پروژه عظیم باشد.

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام سه ماه آینده تکمیل می شود./ناظرین فنی مربوطه بایست جوابگو تاخیر در بهره برداری از این پروژه عظیم باشد.

‍ ‍ استاندار ایلام در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی ایلام:
⭕️ بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام سه ماه آینده تکمیل می شود./ناظرین فنی مربوطه بایست جوابگو تاخیر در بهره برداری از این پروژه عظیم باشد.
 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام با عنوان این مطلب که نواقص بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام رفع و تا حداکثر سه ماه آینده به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: ناظرین فنی مربوطه باید جوابگو تاخیر در بهره برداری از این پروژه عظیم باشد.

وی افزود: تکمیل و بهره برداری بیمارستان رازی در حال حاضر جزو مهم ترین مطالبات مردم این استان است و باید این مهم در اسرع وقت به انجام برسد.

استاندار ایلام در ادامه گفت: طی بازدیدی که انجام شد سیستم برق رسانی که متاسفانه طی روز های اخیر دچار حریق شده مشاهده و مقرر شد که این مشکل برطرف شود.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: پیمانکار باید به تعهدات خود در قبال این پروژه عظیم عمل کند و مسوولان مربوطه نیز وظیفه نظارتی خود را بخوبی ایفا کنند تا در زمان مقرر شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

وی تصریح نمود: همچنین مقرر شد دستگاه های مربوطه مشکل راه دسترسی و فاضلاب را در اسرع وقت برطرف نمایند.

♦️ گفتنی است بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در ۶۵ هزار مترمربع در حال حاضر دارای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی است.

🗓 | چهارشنبه ۴ اسفند 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است