استانداری ایلام

🔹استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس پیامی صادر کرد

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس

✍️پیام استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس

🔹استاندار ایلام به مناسبت روز مهندس پیامی صادر کرد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در متن پیام دکتر حسن بهرام نیا آمده است:

پنجم اسفند ماه، سالروز تولدِ مهندسِ نامدار ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی به نام «روزِ مهندس» نامگذاری شده است و این روز فرصتِ مناسبی برای ارج نهادن به نام و جایگاه مهندسان و قدردانی از خدمات و دستاوردهای آنان، بویژه در توسعه و پیشرفت های صنعتی استان است.

استاندار ایلام در ادامه می گوید: لازم است در راستای توسعه هرچه بیشتر در حوزه احداث بناها، ساختمان ها و فعالیت های عمرانی ضمن رعایت استانداردهای لازم و اصول فنی و مهندسی از ظرفیت و نقش مهم سازمان نظام مهندسی استفاده گردد.

وی تاکید کرده است: در ادوار مختلف تاریخ از دوران دفاع مقدس تا عرصه های سازندگی کشور تا روزهایی که تحریم های ظالمانه و سنگین دشمنان، استقلال و اراده ملت ما را نشانه گرفته است، مهندسان خلاق، توانمند و متعهد این مرزو بوم با شایستگی و تکیه بر توان  و فرصت های داخلی با روشن نگه داشتن چراغ امید، راه آینده پیشرفت و توسعه کشور را هموار کرده و برای سازندگی و آبادانی ایران اسلامی از وجود خود مایه گذاشته‌اند.

وی می افزاید: در این میان مهندسان متعهد و دلسوز ایلامی نقش بی بدیلی در عمران و آبادانی این دیار در حوادث و رخدادهای گوناگون چون دوران جنگ تحمیلی، دوران سازندگی، دوران تحریم، در حوادث و بلایای طبیعی و ... داشته اند.

دکتر حسن بهرام نیا در پایان آورده است: اینجانب، «روز مهندس» روز تجلیل از پیشگامان پیشرفت و سازندگی و روزِ پاسداشت خلاقیت، خرد، تلاش و خدمت را به همه مهندسین متعهد ایلامی تبریک عرض کرده و امیدوار است این عزیزان در عرصه ی اندیشه و عمل، در سپهرِ خدمت، مثل گذشته، خوش، بدرخشند و همواره وجود شریف شان، قرین سلامت و توفیق باشد.

🗓 | پنجشنبه ۵ اسفند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است