استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی:

علائم هشدار دهند در نقاط حادثه خیز ایلام باید افزایش یابد/صدا و سیما و رسانه ها در فرهنگ سازی کاهش سوانح و تصادفات پای کار بیایند

علائم هشدار دهند در نقاط حادثه خیز ایلام باید افزایش یابد/صدا و سیما و رسانه ها در فرهنگ سازی کاهش سوانح و تصادفات پای کار بیایند

‍ ⭕️ نیازمند برخورد قاطعانه پلیس راه با رانندگان متخلف هستیم ...

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی:
🔴 علائم هشدار دهند در نقاط حادثه خیز ایلام باید افزایش یابد/صدا و سیما و رسانه ها در فرهنگ سازی کاهش سوانح و تصادفات پای کار بیایند 

 📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز دوشنبه در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی استان با عنوان این مطلب که لازم است علائم هشدار دهنده و تابلوی اعلام خطر در تمامی نقاط حادثه خیر باید افزایش یابد و نیروهای پلیس راه، امدادی و خدمات رسان تمامی این نقاط پوشش دهند، اظهار داشت: اعمال قانون و برخورد جدی با متخلفین و توقیف خودروها و نصب بنر توقیف بر روی آنان، باعث کاهش اقدامات خطرآفرین در جاده می شود. 

وی افزود: در بحث سفرهای نوروزی یکی از دغدغه های اصلی کاهش آمار تصادفات به ویژه کاهش تلفات جانی است که مورد تأکید ریاست محترم جمهور قرار گرفت و تمهیداتی هم برای این مدت اندیشیده شد و دستورالعمل هایی هم ابلاغ شده است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: برای پوشش و کنترل ترافیک در استان همه دستگاه های پای کار بودند و اقدامات خوبی هم انجام شده ولی به دلیل چند حادثه که منجر به فوت هم استانی ها شد نگرانی هایی را ایجاد نموده که نیاز است یک بازنگری داشته باشیم و تمهیدات جدیدی را در دستور کار قرار دهیم.

حسنی گفت:  مصوب شد که پوشش نقاط حادثه خیز  ۴۷ نقطه حادثه خیز استان  به وسیله ی خودروهایی که از دستگاه های اجرایی در اختیار پلیس راه قرار گرفته  پوشش داده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: مقرر شده  که  آموزش نیروی انسانی  پلیس راه در بحث کنترل ، نظارت و بازرسی در بحث استقرار خودروها در دستور کار قرار گیرد

وی اضافه کرد: پلیس در برخورد با تخلفات حادثه ساز در تمام محورهای مواصلاتی باید با جدیت وارد عمل شود

وی بیان داشت: به دلیل اینکه در این ایام بیشتر ترددها در جاده های برون شهری است باید از امکانات و ظرفیت های  پلیس راهور بیش از گذشته استفاده شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به وجود بالگرد باید تمهیداتی اتخاذ شود که که از ظرفیت بالگرد در استان برای حوادث استفاده شود.

حسنی بر لزوم حضور پررنگ صدا و سیما و رسانه ها در فرهنگ سازی کاهش سوانح و تصادفات تاکید کرد و گفت: رسانه ها نقش مهمی  در بحث هشدار و خطراتی که پیش روی مسافرین و رانندگان دارند.

🗓 | دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است