استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از محورهای مواصلاتی ایلام - مهران:

با رانندگان متخلف قاطعانه برخورد می شود/نظارت و پایش لحظه ای تمامی محورهای مواصلاتی استان تشدید می شود

با رانندگان متخلف قاطعانه برخورد می شود/نظارت و پایش لحظه ای تمامی محورهای مواصلاتی استان تشدید می شود

‍ ‍ ⭕️ در مناطق حادثه خیز استان ۱۰ کیلومتر سرعت خودرو ها کاهش می‌یابد ...

استاندار ایلام در بازدید از محورهای مواصلاتی ایلام - مهران:
✔️ با رانندگان متخلف قاطعانه برخورد می شود/نظارت و پایش لحظه ای تمامی محورهای مواصلاتی استان تشدید می شود

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر  حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ در بازدید میدانی از تیم های امدادی، خدماتی و نظارتی مستقر در محورها مواصلاتی ایلام - مهران با عنوان این مطلب که اعمال قانون و برخورد بر رانندگان قانون شکن و متخلف که جان خود و سایر رانندگان و سرنشینان را به خطر می اندازند تشدید می شود، اظهار داشت: حضور فعال این نیروها در فاصله هفت کلیومتر در هر مسیر نقش بازدارندگی و آشکار سازی دارد و موجب می شود که رانندگان مسیر را با دقت بالا و سرعت کمتری طی کنند.
 
وی ادامه داد: برخی رانندگانی که با علائم هشدار دهنده و توصیه های ایمنی پلیس توجه نمی کند بطور قطع موجب سوانح و تصادفات می شوند که ضمن برخورد قانونی باید وسایل نقلیه این قبیل رانندگان توقیف شود.

استاندار ایلام با اشاره به میزان وقوع تصادفات و تعداد فوتی‌های ناشی از سوانح رانندگی در ایلام، یادآور شد: با وجود تکدر خاطر برای میزان فوت در تصادفات جاده‌ای استان، اما این تلفات و تصادفات نافی تلاش‌های مجموعه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی در استان نیست.

وی افزود: برای کاهش سوانح طی چند روز باقیمانده امیدواریم با تلاش این نیروهای پرتلاش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم هیچ حادثه ای را شاهد نباشیم.

دکتر بهرام نیا ادامه داد: امروز در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی مقرر شد در پیچ های خطرناک بنا به تشخیص پلیس راه با نصب علائم هشدار دهنده ۱۰ کیلومتر سرعت خودرو ها کاهش یابد که این مهم باید با دقت اجرایی شود.

وی با قدردانی از تیم های نیروهای مستقر در محورهای مواصلاتی استان، افزود: علاوه بر کار جهادی نیروهای پلیس راه، تلاش سایر نیروهای راهداری، هلال احمر و ... قابل تقدیر و ستودنی است.

استاندار ایلام در پایان خواستار تشدید نظارت و پایش لحظه ای تمامی محورهای مواصلاتی استان شد و تاکید کرد: طی روزهای آینده تردد به احتمال زیاد افرایش می یابد و این مهم وظیفه تیم های امدادی، خدماتی و پلیس راه دو چندان می کند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است