استانداری ایلام

استاندار ایلام در سفر به شهرستان چوار عنوان کرد:

ضرورت استقرار تمامی ادارات در شهرستان چوار/صنایع بزرگ استان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند ...

ضرورت استقرار تمامی ادارات در شهرستان چوار/صنایع بزرگ استان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند ...

سفر استاندار ایلام به شهرستان چوار

استاندار ایلام در سفر به شهرستان چوار عنوان کرد:
📎 ضرورت استقرار تمامی ادارات در شهرستان چوار/صنایع بزرگ استان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند ...

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ به شهرستان چوار سفر کرد و در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور بسطامی نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی و امنیتی و منابع انسانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد خواستار استقرار تمامی ادارات در شهرستان چوار شد و گفت: تمامی مدیران موظف هستند که اداره متبوع خود را در اسرع وقت راه اندازی کنند و بر حسب قانون و مقرارت و ضوابط مدیران دستگاه ها باید نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: برای توسعه و پیشرفت شهرستان های محروم و تازه تاسیس نظیر چوار، صنایع نفت و گاز استان باید به مسوولیت های اجتماعی از  جمله پرداخت یک درصد درآمد روزانه خود عمل کنند.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که استان ایلام ۶ درصد نفت و ۱۱ درصد گاز کشور را به خود اختصاص داده و با وجود این امکانات خدادادی استان باید از زیرساخت های قابل قبولی برخوردار باشد، اظهار داشت: طبق قانون و ضوابط تمامی شرکت های تولیدی، توسعه ای و خدماتی هر منطقه نسبت به پرداخت وجوه  و درصد تعیین شده خود در قبال مسوولیت های اجتماعی عمل کنند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار اعتبارات لازم برای ساخت ساختمان جدید فرمانداری شهرستان تازه تاسیس چوار شد و گفت: مقرر شده در آینده نزدیک نشستی با حضور تمامی مدیران کل، شرکت های صنعتی مستقر در حوزه سیاسی شهرستان چوار و نمایندگان مردم شمالی ایلام در  مجلس برای رفع مشکلات این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای احقای حقوق مردم استان در زمینه تامین اعتبارات، نشستی نیز با وزیر نفت به اتفاق نمایندگان محترم ایلام در مجلس برگزار خواهد شد.
 
نماینده عالی دولت در استان با اشاره ساخت یک میلیون مسکن سالانه در دولت سیزدهم گفت: از این تعداد سهم استان ایلام بیش از ۳۲ هزار است که بخشی از نیاز مسکن مردم استان برطرف می شود.

وی در ادامه با اشاره به خشکسالی اخیر و مشکلات حوزه کشاورزی و دامداری گفت: ۱۰۰ هزار تن علوفه سهمیه ایلام در سال ۱۴۰۱ است که در آینده نزدیک ۳۰ هزار تن در اختیار امور عشایری قرار خواهد گرفت.

🗓 | پنجشنبه ۱۱ فروردین

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است